Widać że chłopak nie ma doświadczenia więc trzeba mu to opisać jak amerykaninowi
Weź niewielki łom, albo najlepiej łyżkę monterską, wsadź pomiędzy poprzeczkę (to ta czarna wytłoczka z blachy pod skrzynią biegów)a skrzynię biegów i delikatnie spróbuj unieść skrzynię. Jeśli któraś poduszka jest zerwana to zobaczysz to, przy okazji jak będziesz unosił skrzynię to zwróć uwagę czy nie ma luzu na szpilkach mocujących poduszkę do skrzyni. Jeśli poduszki są ok. to masz wypracowany "lizak". Należy go wymienić w komplecie z tulejkami które przez niego przechodzą i śrubami mocującymi. Jak nie masz kasy, to zdemontuj lizak, zespawaj tulejki z lizakiem( tylko zrób to migomatem punktowo, żeby nie rozwulkanizować lizaka)jeśli tulejki wystają po za lizak z tej cieńszej strony to delikatnie to zeszlifuj żeby były równo z lizakiem. Teraz skręć to porządnie i biegi powinny wchodzić jak w nowym sprzęcie.