Poldoford

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich forumowiczów za namową kilku osób postanowiłem w końcu pokazać wam moją historię z poldofordianem
Polonez jeździł dawniej w policji, jest to jeden z fabrycznych polonezów z silnikiem forda.

Ty jesteś starym gratem, ja cię naprawię zatem. Zmienię Ci obudowę, i włożę części nowe.



[/URL] [/URL]
  
 



  
 
całę życie myślałęm, że w poldfordzie była inna belka, ato niespodzianka, jest taka sama.
  
 
zdaje się że ma tam wycięcie na rozrusznik chyba i tym się różni. Fajna maszyna
  
 
tam siedzi pinto? One sie swietnie rasuja - pomysl o tym.
  
 
Wow! kompleksowo podszedłeś do tematu Jak długo trwał remont?
  
 
jak pinto wychodził w oryginale, to i YB wejść powinno. blok bardzo podobny, fakt kasa inna. ale dużo większa możliwość rozwoju, seryjnie 200 KM i duży potencjał silnika. dobry projekt, zawsze wzbudza we mnie duże zainteresowanie połączenie forda z poldem.
  
 
Polonez cosworth , było

ładne odbudowana maszyna
  
 
Omletowy Escort, w czasach swojej świetności , miał z 2.0 OHV Ścierki na dwóch gaźnikach 145 KM.
I miało to zaj....sty mocny dół.
Ja bym pomyślał o gaźnikach i wałku.
Wystarczy, bo jest bez awaryjne.
Paweł cały sezon przelatał takim zestawem w RPP + wolne treningi
I jechało to naprawdę żwawo
  
 
Panowie remont to około 2 lata,a silnik to Pinto 2,0 OHC Forda montowany fabrycznie w małej liczbie Polonezów.
  
 
Dodaję taki filmik jak polonez rusza z miejsca
Film
  
 
Zapomniałem dodać że wałek odwiedził Kraków u pana REWARA polecam,kolektor jest 4-2-1 ssący po polerce,zamach odelżony 1,5kg most 4,55 polonez truck brakuje dobrego gaznika i poszukuje przełożenia 5,37
  
 
Świetna robota! Gratulacje uratowania tak rzadkiego polda.
  
 
Super Polonez! Było by jeszcze fajniej jakbyś zatytułował wątek zgodnie z regulaminem.
  
 
Cytat:
2012-08-21 15:36:51, poldoford pisze:
Zapomniałem dodać że wałek odwiedził Kraków u pana REWARA polecam,kolektor jest 4-2-1 ssący po polerce,zamach odelżony 1,5kg most 4,55 polonez truck brakuje dobrego gaznika i poszukuje przełożenia 5,37


jak zrobisz ten silnik dobrze to przelozenie nie bedzie potrzebne.
  
 
w jednej z gazet WRC nie pamiętam który to był numer był opisywany Omletowóz i była mowa o 130-stu kobyłkach ale nie wiadomo mi o dodatkowych 15 na rajdy to starczało bo miałem okazję oglądać przejazdy Escorta na żywo.W wyscigach górskich jezdzi pinto nie zaturbione o mocy prawie 200KM kute tłczki,korbowody itp. itd siedzi to w Escorcie mk II cudo.
  
 
Te 130 KM było na jednym gaźniku.
Gratów do tych silników , jest od metra.
A no własnie po co 5;37 ???
Będzie za krótko.
Są różne skrzynie do ścierki, może lepiej skrzynią też zamodzić ?
  
 
Widzialem dzisiaj tego poldka w akcji na FLT i mam pare uwag: Zawieszenie jest cute za miekkie i za waskie a i silnik jakos tak nie ciagnie jak trzeba. Natomiast na plus to ze to "youngtimer" no i te strzaly z wydechu . Musisz jeszcze popracowac nan autem i bedzie sie go milo ogladalo na kjs, odcinkach.

-----------------
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/149527
http://www.youtube.com/user/pawelzoladek84
  
 
Też byłem, widziałem
  
 
http://www.youtube.com/watch?v=ztZyUpvO9NE

http://www.youtube.com/watch?v=hBna7jvXspk

-----------------
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/149527
http://www.youtube.com/user/pawelzoladek84