MotoNews.pl
  

Pomiar AFR?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co kupić:
innovate lc-1 czy znacie coś lepszego w tej cenie ?
Znalazłem jeszcze takie cudo http://www.plxdevices.com/product_info.php?id=WDBDSMAFR_DM6
  
 
LC-1 to tylko sonda + kontroler, do tego potrzebujesz jeszcze coś na czym to wyświetlisz, bo głupio jeździć z voltomierzem. Kup MTX-L (http://www.tomson.com.pl/product-pol-14-Innovate-zegar-skladu-mieszanki-AFR-MTX-L.html), 100 droższe a masz od razu zegar.
  
 
ale LC-1 można podłączyć pod lapka, a są też z zegarem po 700zł
  
 
A może to warto kupić?

http://www.marek-sklep.com.pl/pl/p/SWIECA-diagnostyczna-Colortune-M14/62
  
 
http://www.youtube.com/watch?v=WnBJNQom5hs
  
 
OK o to powiedzcie mi jakich używacie i jakie mają plusy i minusy ?
  
 
ja używam lm-2, ma duży wyświetlacz, moze logowac na karcie afr i wiele innych parametrow jak np obroty itp
  
 
jaqo, a jaką wartosc ma afr u Ciebie? Masz jakis wykres?
  
 
AFR nigdy nie jest stały, potrzebujesz co innego przy różnych obciążeniach etc. Generalnie "wiatraki" lubia byc bogate - mniej sie wtedy grzeja. Przy pelnym obiciazeniu w moim silniku 13.5 to minimum 12.5 to maks, ponizej tego zaczyna slabnac, powyżej grzeje sie jak cholera
Kazdy silnik jest inny wiec przeniesienie tego na malucha jest bez sensu. Trzeba by tak na prawde pojechac na hamowie i tam zobaczyc co dany silnik najbardziej lubi. Na tor warto troche wiecej paliwa podlac, pomoze to w chlodzeniu.
  
 
Co do sprzętu, to patrząc na funkcje jakie oferują to najlepszym rozwiązaniem do strojenia gaźnika będzie właśnie LM-2. Logowanie obrotów i podciśnienia na jednym wykresie bardzo pomaga w dobraniu rurek i dysz.