[lukirs] RS2000 mk5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam trochę wolnego czasu wiec po tylu latach pokażę wam mojego rsa,mam nadzieję że zwróci choć trochę wasza uwagę :smile: i zachęci do oglądania
Więc eresa przywiozłem z włoch w 2008 i od tamtego czasu nieustannie coś się w nim dzieje.Przeróbki w nim zrobione służą szybkiemu przemieszczaniu po naszych drogach więc gleby ani mega naciągów nie będzie..ma po prostu szybko jeździć przy max trakcji i od czasu do czasu polatać w jakimś sprincie czy trackdayu..W tym roku została odbudowana i wyspawana podłoga z podłużnicami,nie było jeszcze tragedii ale bałem się wyrwania belki przy dużej prędkości i oczywiście wlew wymieniony.

Escort RS2000 mk5 "92

Silnik i skrzynia

-moc 147,1 191,2 nm
-lżejsze koło zam.-1,95 kg
-układ wydechowy z kwasówki Bartoli od kolektora
-dolot własnej konstrukcji z dolotem zimnego pow.stożek K&N
-kolektor wydechowy wyczyszczony ze zbędnego złomu+taśma termoizolacyjna
-poduszki pod silnikiem i skrzynia utwardzone klejem do szyb(seryjne pół roku wytrzymywały)
-kat usunięty
-nowe sprzęgło luk
-usunięta blokada wstecznego
-własnej roboty short shifter
-włącznik wentylatora chłodnicy w środku

Zawieszenie

-było kilka,gwinty były za twarde więc postawiłem na koni sport i to była dobra decyzja
-koni sport z regulacją
-sprężyny AP+Eibach(lato)
-sachs+seryjne sprężyny(zima)
-wszystkie tuleje z tyłu i z przodu nowe
-rozpórki przód i tył(z tyłu wspawana rura między kielichami)
-opony Yokohama parada spec2 195/50/15

Hamulce

-zaciski i tarcze z mondeo v6
-tarcze brembo
-klocki ate
-nowe przewody
-płyn ferrodo 5.1
-wywalona pompa wiązka i komp ABSu

Wnętrze

-fotel kubełkowy Bimarco
-pasy OMP+QSP
-kierownica Sparco
-dodatkowe zegary (podciśnienie,temp wody,volty)
-tylna kanapa wywalona

Styl

Auto za bardzo nie różni się od serii
-dokładka laguna
-przyciemnione przednie i tylne lampy
-blenda na szybie
-lusterka mk7





























[ wiadomość edytowana przez: lukirs dnia 2012-09-25 13:08:31 ]
  
 
Kozacki Rsik, szczególnie w tej budzie mi się podoba . Dużo zabawy było z short shifterem?
  
 
pokazałbyś jeszcze wnętrze a nie tylko zegary.
Na ost. zdjęciu masz parking na wzór tapicerki coswortha
  
 
Nie było dużo roboty pod kulką został wspawany centymetrowy pręt a pod deklem dystans z dużych nakrętek sam drążek też został troszkę skrócony.
  
 
Cytat:
2012-09-25 13:10:43, Kleszczak pisze:
pokazałbyś jeszcze wnętrze a nie tylko zegary. Na ost. zdjęciu masz parking na wzór tapicerki coswortha



hehe faktycznie miałem nawet takie fotele w poprzednim RSie ale nie skojarzyłem
  
 
Mega kozacki strasznie podoba mi sie ten rs'owy grilek :> Powiedz mi jak wygląda przeróbka tych hamulcy na mondeo wystarcza zaciski i tarcze czy trzeba cos przy zwrotnicy grzebać? Nie mam pojecia jak z mocowaniem?
  
 
No i jest mistrz. RS ma byc szybki i o to w nim chodzi. A warioty z BB wiedza jak wykrzesać z nich ostatki sil hehe Tez jestem ciekaw wnetrza, kanapa z tylu jest czy juz nie ma?
  
 
Cytat:
2012-09-25 19:56:27, Zbysio007 pisze:
No i jest mistrz. RS ma byc szybki i o to w nim chodzi. A warioty z BB wiedza jak wykrzesać z nich ostatki sil hehe Tez jestem ciekaw wnetrza, kanapa z tylu jest czy juz nie ma?



Widziałem na żywo nie raz i potwierdzam RS pierwsza klasa.
We wnętrzu to co najwyżej może jest kanapka do zjedzenia jak sobie lukirs schowa do schowka To auto musi zapie.... znaczy szybko jechać
  
 
hehe ktoś się zainteresował

Nesmina było kilka razy już o swapie na hample z mdo v6,operacja bardzo prosta-w zwrotnicy rozwierca się otwory na śruby trzymające jarzmo-wiertło 12mm i albo dotaczasz dystanse 3mm pod tarcze albo frezujesz jarzmo o 3mm.osobiście polecam frezowanie bo dystanse mi pękały po jakimś czasie.

Zbysio kanapy nie ma dawno chyba że kanapki jak Dumahh piszepróbowałem go trochę odchudzić ale zostało na 1090 kg i więcej nie da rady...da się jeszcze z 15 kg zejść zdejmując tylny spoiler,ale nie podoba mi się bez niego
  
 
Zawsze można odchudzić szofera hihihiihihiihih (taki joke)
  
 
no Luki tylko na masie przybiera esiok w pyte
  
 
no właśnie zapomniałem dodać że odchudzanie muszę zacząć od siebie
  
 
Cytat:
2012-09-25 13:10:43, Kleszczak pisze:
pokazałbyś jeszcze wnętrze a nie tylko zegary.



We wnętrzu trochę brzydko...jakieś pcv zamiast tapicerek z tyłu muszę wymyślić.


  
 
Cytat:
2012-09-28 12:42:46, lukirs pisze:
We wnętrzu trochę brzydko...



przeca o to chodzi, zreszta jak przed chwila widziałes mam jeszcze bardziej tandetnie i metalowo w srodku
szybki spocik w niedzielne przedpołudnie dwoch lekkich mk5 i od razu banan sie wbija jak drugiego takiego wariata sie widzi
ps. jak wyszla jakas fota to mozesz wrzucic, bo te dwa jeszcze kolo siebie nie stały
  
 
Zapodam zapodam foty do godzinki kolejny dobrze przygotowany zdrowy RS na podbeskidziu
  
 
za tydzień Pszczyna, czas by go pokazać
  
 
jak tylne boczki masz w bdb stanie to z checia je od ciebie wezme bo pewnie beda zbedne, jak odchudzasz RS'a i siebie

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
jest parę zdjęć ale jakość niestety słaba





















  
 
widze ze mamy podobne rejestracje "sb 854" hehe 2 znaki tylko inne
  
 
Cytat:
2012-10-07 12:46:06, smallsize pisze:
jak tylne boczki masz w bdb stanie to z checia je od ciebie wezme bo pewnie beda zbedne, jak odchudzasz RS'a i siebie



nie za bardzo,połamane są