Sportowe obniżające sprężyny LESJOFORS do Espero

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co o nich sądzicie?
Zna ktoś z was wogóle tą markę?
Sklep na tuning.pl oferuje takie do Espero za 780pln - obniżenie 40mm
  
 
Marka dosc znana i powazana. Mysle, ze poziom Eibach'a.
  
 
Ale twardsze

Alko to minimum
  
 
No właśnie Alko już zakupiłem... i szukam odpowiednich do tego sprężyn
  
 
Prawdę mówiąc to nie wiem co złego jest w Venturach... były co prawda dwa przypadki pęknięć ale ja jeźdżę naprawde agresywnie i nie oszczędzam auta w zakrętach i nic...
Jeżeli szkoda Ci kasy na inne markowe to może by tak zamienniki od Opla GSi
  
 
Łukasz !
Ja mam z tyłu AlKo i sprężyny K+F (do Ascony). Na śląskim zlocie robiliśmy próby "ugięcia" tyłu aut z róznymi zawieszeniami, m.in. auto Adminka, Tomka L. i moje.Tamte się poddawały naciskom - moje "beton". Nie znaczy to, że straciłem komfort jazdy, wręcz przeciwnie ( szczególnie na zakrętach, ale bez przesady, o czym niestety wie MaciekGT !), ale nie mam już tego charakterystycznego bujania na nierównościach i zakrętach
  
 
Cytat:
2003-10-02 21:28:04, HenBas pisze:
ale nie mam już tego charakterystycznego bujania na nierównościach i zakrętach



To zle ?
  
 
Zacznijmy od tego że oczywiście muszą to być twarde sprężyny bo amorki są twarde, ale przede wszystkim najbardziej zależy mi na tym aby były to sprężyny OBNIŻAJĄCE!
Czy te od Opla GSi są niższe od naszych seryjnych? Albo te K+F do Ascony?
  
 
Zoltar, tego nie powiedziałem, że żle, ale ja juz nie wożę dziewczynek
Łukasz, moje K+F są takiej samej wysokosci jak oryginały
  
 
Lesjofors montował kiedyś jeden człek do Seata Ibizy 5d. Też miało być ok 40 mm. obniżenia a wyszło ponad 60 mm
Natomiast z tego co pisał na forum, to komfort podróży miał ok. Nie wypadały mu plomby z zębów na nierównościach a zachowanie autka na drodze oczywiście uległo poprawie.