[MK VII] 1.8 TD problemy z odpalaniem na zimno

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Od kilku dni mam problem z odpaleniem mojego samochodu na zimno. Kręci kręci kręci dławi, no i po którymś razie się uda i zaskoczy. Jak już zaskoczy wszystko jest już ok. Na ciepło potem odpala bez zarzutu. Co może być tego przyczyną? Jestem trochę zielony w tym temacie więc jakoś trudno mi to samemu orzec.

Dzięki z góry za pomoc.

[ wiadomość edytowana przez: deebree dnia 2012-10-13 11:58:07 ]
  
 
Swiece zarowe trzeba sprawdzic, filtr paliwa wymienic itp
  
 
jak masz pompke ręczną to spróbuj podpompować przed zapaleniem, być może układ się zapowietrza, jeśli tak to załóż zaworek zwrotny i uszczelnij układ, i poczytaj na forum, było już o tym...
  
 
ja mam podobny problem od wczoraj kiedy temp. spadla do 2 stopni i juz byl problem kolega wspomnial o pomce gdzie jej szukac i ile trzeba pompowac co do swiec sa dobre
  
 
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=227357&hq=pompka&m=flat
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=187713&hq=pompka&m=flat
i kila innych. Wystarczy w szukajce słowo "pompka"
  
 
pompka znajduje sie pod dolotem filtra powierrza pompujesz az stwardnieje.ja mam ten sam problem.a auto wchodzi na zimnym na wyzsze obroty ?? moze masz walniety termostat woskowy to jest jak ssanie
  
 
Cytat:
2012-10-18 08:47:49, pawcon pisze:
moze masz walniety termostat woskowy to jest jak ssanie



bez tego diesel pali bez najmniejszego problemu, na pewno to nie jest przyczyna.
  
 
u mnie pompka jast jak stoisz przed silnikiem to po prawej stronie od głowicy i pod nią jest wkręcany filtr paliwa, pompuje się takim czarnym grzybkiem
  
 
Motor sie kończy.
  
 
Cytat:
2012-10-18 16:27:57, Pele19m pisze:
Motor sie kończy.



Wróżka?
  
 
Akku?
  
 
woskowy jest potrzebny, pali bez problemu ale jak przyjdzie zimno to już nie. Polecam poczytać wątki moje, Darmcdomana i Kris75. Pisać pora z enty nie da rady a jak coś będziesz jeszcze pytał to postaram się odpowiedzieć.