[OGÓLNE]Skrzynka bezpieczników

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy pojemność silnika ma znaczenie jeśli chodzi o skrzynkę bezpieczników w MK6 , np.przełożenie skrzynki z 1.6 16V (EFI) do 1.4 (CLX)

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2013-01-04 19:44:13 ]
  
 
zależy ale nie koniecznie, bardziiej od wyposażenia. Podaj numer skrzynki.
  
 
Jeszcze jej nie wyjąłem,więc nie znam jej numeru.
  
 
nie musisz jej wyjmować wystarczy na dół opuścić i masz numer
  
 
Niedawno zniknęły mi światła długie,krótkie,stop i przestał działać obrotomierz,więc podejrzenie padło na skrzynkę bezpieczników ale chciałbym się upewnić zanim ją wymienię.
  
 
no tak myślę ze to właśnie skrzynka padła ale bez numerów skrzynki tak na oko wkładać inna niema sensu
  
 
Jutro zajrzę i sprawdzę te numery
  
 
Witam nr. skrzynki 93AG14AO73BA. Oczywiście jest to benzyniak 1.4 CLX

[ wiadomość edytowana przez: siwy621 dnia 2013-01-05 14:22:11 ]

[ wiadomość edytowana przez: siwy621 dnia 2013-01-05 14:23:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: siwy621 dnia 2013-01-05 14:24:35 ]
  
 
Czy ktoś ma taką skrzynkę ?
  
 
Ale po co ci ta skrzynka potrzebna?
  
 
Cytat:
2013-01-15 10:56:05, Bentley pisze:
Ale po co ci ta skrzynka potrzebna?


Żeby wymienić bo stara nie działa? A swoją drogą to równie dobrze można starą skrzynkę przelutować i mieć pewność na dłuższy czas, bo z używaną to też loteria kiedy padnie.
  
 
zanim dobierzesz skrzynkę lepiej porównaj ścieżki na nich
ja kupowałem skrzynki dokładnie o tym samym numerze,
byłem pewny że są identyczne
okazało się że każda z 4 skrzynek jest inna w środku
  
 
identyczny nummer jeszcze o niczym nie swiadczy tak jak pisze przedmowca. Ja zeby dobrac do mojego 1.6 skrzynke z wyposazeniem pelnym musialem poswiecic duzo czasu i 4 czy 5 skrzynek od zsmartiego glownie to patrzcie czy bierzecie od benzyniaka czy ropniaka z wiadomych przyczyn. Z zewnatrz moga wygladac identycznie ale to nie wszystko
  
 
dooookładnie
też mam 4 skrzynki
i każda akurat od benzyniaka mi się trafiła ( co do jednej mam zastrzeżenia )
i cuda nie widy w środku
w końcu namierzyłem taką jak potrzebuję i poszła do przelutowania
  
 
Zacznę od wymiany,jeżeli nie zadziała to ją przelutuję.Wkońcu od czegoś trzeba zacząć. To mój pierwszy ford .
  
 
Witam. Skrzyneczka działa , wszystko świeci mruga i piszczy.Narazie jest O.K.
  
 
Niestety moja radość trwała 2 tygodnie . Czy to możliwe żeby po wymianie skrzynki wystąpiły identyczne usterki czyli : brak świateł długich,krótkich,chamowania,kontrolek oraz nieruchawy obrotomierz. Wydawało mi się że jeżeli coś niezadziała to będzie to co innego.Czy ktoś z kolegów może mnie oświecić w tym temacie ?
  
 
sprawdz orginalną skrzynkę zobacz co się dzieje czy sa uszkodzenia ścieżek jeżeli nie to przelutuj calą skrzynkę wszystko cyna, lutownice 2 i i do dzieła - jest troche z tym zabawy. Sprawdz również czy bezpieczniki są zgodne z warościami na osłonie skrzynki bezpieczników. U mnie gościu w skrzynkę wpioł taki bezpiecznik, źe jedną scieżkę w skrzynce spaliło.
 
 
O.K. ale chciałbym wiedzieć dlaczego po wymianie skrzynki (po 2 tygodniach) jest ten sam efekt,chociaż jak wiadomo awaria skrzynki objawia się bardzo różnymi usterkami.Co może powodować że nie działa to samo co przed wymianą.
  
 
Heh wystarczyło przelutować swoją, a nie kupować inną. Szkoda siana na używki, wiadomo, że jak nie była lutowana to prędzej czy później by padła. Swoją przelutowałem, pośmigałem, a na koniec przygody z Essem sprzedałem tu na forum i kolega śmiga dalej na niej.

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM