Organizacja KJS-obowiązujące przepisy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W naszym cudownym kodeksie drogowym jest wyszczególnione w jaki sposób powinno organizować się rajdy. Sprawa wygląda następująco-chcemy z członkami Automobilklubu zoorganizować KJS na drogach powiatu gdzie możemy działać. Niestety nie mamy wsparcia ze strony starych wyjadaczy AK przez co musimy radzić sobie sami.Wszystko wygląda dobrze gdy jest się uczestnikiem ale jak odpowiednio zoorganizować KJS by doszedł do skutku i nie było przypału ze strony policji itp. służb?
Pytam głownie osoby zajmujące się takimi tematami.
Na chwilę obecną mamy zgodę ustną zarządcy dróg,zgoda pisemna jest jak najbardziej do załatwienia na już także z tym problemu nie ma.
Głównie nurtuje mnie ustawienie służb jakie są potrzebne,wiemy,że trzeba mieć zgodę policji,w naszym wypadku będzie to komenda Wojewódzka w Opolu.

Powiedzcie mi tylko co jeszcze poza tym jest WYMAGANE na wszystkich trzech odcinkach kjs-u?(dwa odcinki odbędą się na drogach publicznych-gminnych,jeden z odcinków będzie na prywatnym placu)
Będę wdzięczny za pomoc,miło było by przeczytać konkretną wypowiedź w stylu- krok po kroku,udaj się najpierw tutaj,załatw taką zgodę a nie inna itp. by możliwie uniknąć frycowego.

Jeśli coś źle sprecyzowałem to naprowadźcie mnie.
  
 
Straż, karetka, zabezpieczenie...
Poszukaj na stronie PZM w regulaminach. Musi być opisane jakie zabezpieczenie musi być na każdym oesie.
  
 
Chciałem poszukać reg. KJS na 2013, a przy okazji znalazłem na stronie PZM Poradnik organizatora KJS.

http://www.pzm.pl/samochody/regulaminy/organizator-KJS

Próby i regulamin muszą być odpowiednio wcześniej zgłoszone w okręgu PZM.