[Ogólne] Swap z 1,6 na 2,0 z mondeo - Strona 3.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Krokowiec w 1.8 i 2.0 jest inny i nie będzie pasował.
  
 
Jesteś pewny? Mam oba na biurku aktualnie i wyglądem to one się różnią, ale nie mocowaniem...
  
 
Cytat:
2013-02-23 08:41:43, emtees pisze:
Jesteś pewny? Mam oba na biurku aktualnie i wyglądem to one się różnią, ale nie mocowaniem...


widzialem ze sie roznia wtyczka...
  
 
Mój post odnosił się do postu Bubsona Dlatego na swój kolektor załóż taki, jaki pasuje do wtyczki po prostu Do kolektora i jeden i drugi podejdzie.
  
 
U mnie nie się nie nadawał z 1.8. Do kolektora z mdo.
  
 
Ale miałeś od kolektora alu krokowca czy plastikowego?
  
 
Od plastikowego.
  
 
Cytat:
2013-02-21 20:48:52, emtees pisze:
Weź chłopie przestań herezje pisać, bo sie aż nóż w kieszeni otwiera. Jak nie wchodzi bez problemu jak to jest fizycznie identyczny silnik jak 1.6, wszystkie czujniki, kolektory, calutki osprzęt można zamontować do niego bez problemu. Chyba Cie dawno tutaj nie było i jakieś zamierzchłe historie z czasów dinozaurów jeszcze masz w głowie. Zresztą co tutaj dużo gadać - zapraszam do działu projektów gdzie server, kulek już mają takie silniki, clipper właśnie taki kompletuje, a ja wrzucam w ogóle totalną mieszankę na bazie nie silvertopa, ale blacktopa z którym to podobno są też kosmiczne problemy, a z tego co ja teraz widzę przy składaniu to praktycznie nie ma żadnych. A jeszcze żeby dodać pikanterii to napiszę, że u nas na ford-techu jest już nawet kombi MK7 z silnikiem z ST170. I też pasuje.



No Dinozaurr ale chętnie zobaczy to w środku....i widział, nic od czau Dino sie nie zmieniło
  
 
Jak wg. Ciebie się nic nie zmieniło to znaczy, że przeglądasz dział z autami klubowiczów z zamkniętymi oczami i nie zadałeś sobie trudu przeczytania tego co napisałem. I nie miałeś na dodatek totalnie żadnej styczności z tymi silnikami. Polecam nadrobienie zaległości.
  
 
Cytat:
2013-02-23 22:03:26, emtees pisze:
Jak wg. Ciebie się nic nie zmieniło to znaczy, że przeglądasz dział z autami klubowiczów z zamkniętymi oczami i nie zadałeś sobie trudu przeczytania tego co napisałem. I nie miałeś na dodatek totalnie żadnej styczności z tymi silnikami. Polecam nadrobienie zaległości.




hhooooołłłł łłłłaaaAAAaaał
niieeee, Essiego mam od wczoraj Kolego Emteesku
  
 
Nigdzie nie napisałem, że ledwo co go kupiłeś, nie wiem do której części mojej wypowiedzi ma się to niby odnosić
  
 
Koledzy nie kłócić się Zamiast jeden drugiego przekrzykiwać kto miał dłużej essa to lepiej moim zdaniem rzucać pewnymi potwierdzonymi argumentami jak i również fotkami.
Pozdro
  
 
a ja mam inne pytanie odnośnie swapu czy duża różnica jest po wymianie samych wałków czy nie ma sensu i od razu swapować na 2,0 ja mam 1,8 105km
  
 
Cytat:
2013-02-24 09:05:58, Maylo pisze:
Koledzy nie kłócić się Zamiast jeden drugiego przekrzykiwać kto miał dłużej essa to lepiej moim zdaniem rzucać pewnymi potwierdzonymi argumentami jak i również fotkami. Pozdro



Akurat ja piszę o tym co widziałem i dotykałem.


Co do wałków - różnica jest znaczna. Kwestia tylko (i napiszę to z własnego doświadczenia), że zawsze chce się mieć więcej Jak masz kase na 2.0 to pakuj od razu 2.0. Bo wrzucisz do 1.8 wałki, potem kolektor plastik z przepustnicą i dolotem, a za chwilę stwierdzisz, że w sumie byłoby jeszcze fajniej mieć ciut więcej
  
 
dzięki masz rację zawsze będzie mało apetyt rośnie w miarę jedzenia
  
 
niom to ostrze widelec na 25 ccema skoro mozna w i z Mondeło to
  
 
jutro sie biore za skaladanie tego wszystkiego,a teraz pytanko zalozyc kolektor przed wlozeniem silnika czy po?egr rozumiem ze zaslepic tak?
  
 
EGR zaślep, wygodniej będzie kolektor założyć przed włożeniem silnika.
  
 
hiuston mamy problem...





moj komp to ten na dole czyli ECC-IV... czyli musze zdobyc z mondeo taki sam... ma ktos moze numer z niego ?
  
 
Poszukaj kompa z MDO bez immo. Oznaczenia jakie były z tego co się orientuję to: DESK, DEEP, DEWY.