Chłodnica oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć

orientuje się może ktoś od jakiego samochodu może podejść chłodniczka oleju żeby ją w 2106 zamontować ?

pzdr
  
 
Chłodnice radze kupowac nowe,szczególnie jak mają spełniać swoje zadanie.Ja kupuje tu:

www.re5pect.pl
  
 
chłodnice to zgadza się, to już jest, ale szukam jakiegoś zamiennika do tej podstawki pod filtr zeby przewody wyprowadzić.
  
 
jakiego zamiennika?
Tam podstawki filtra są ,z termostatem i bez.
  
 
oki części prawie wszystkie już są, pozostało ostatnie pytanie, jakie przewody między podstawkę a chłodnicę ? to muszą być jakieś specjalne ciśnieniowe czy wystarczą zwykłe gumowe ze zbrojeniem ?

pzdr
  
 
Takie do 20atm ,nie kupuj sobie tylko FAGUMITA.
to najwieksze gówno jakie jest.
  
 
hehe no to już po cenie metra widać ze coś może z nimi być nie tak, możesz polecić miejsce gdzie można dostać coś dobrego ? jakieś namiary

pzdr
  
 
Ja biore w komplecie,albo tam gdzie zarabiaja końcówki do hydrauliki.
  
 
Widziałem, jak 3zer miał w swojej 2105 założoną chłodnicę od BMW e30 razem z tą podstawką pod filtr. Sam w mojej 2107 też tak będę robił, tylko musiałem podkładkę pomiędzy blok, a tą podstawkę pod filtr zrobić samemu, bo oryginał Ładowski, choć pasuje, to jest za gruby i śruba BMW łapała tylko jedną nitkę zwoju. Zrobiłem z blachy 5mm i na sucho wszystko pasuje. Chłodnicę mam zamiar dać w okolice stabilizatora.
  
 
u mnie też już prawie komplet, podstawkę kupiłem nową żeby nie było kombinowania, chłodnice sprawdzam na razie od bmw ale nawinęła się też od jeep'a, wstępnie znalazłem miejsce na nią pomiędzy chłodnicę a przedni pas, tam są akurat takie dwa duże otwory wentylacyjne, nie za dużo to zasłoni chłodnicy silnika a będzie chyba lepiej osłonięte niż przy stabilizatorze

pzdr
  
 


Ja montuje taką podstawkę. Ale u mnie ona od razu będzie trzymać pompę wspomagania. Ma wyjścia na chłodnice oleju, a filtr oleju jest przeniesiony trochę do tylu.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 

pewnie Szokolada kombinujesz od razu pompę wspomagania na tej obudowie umocować.
W 2123 ona tam siedzi.
  
 
Ważne jest żeby obieg na chłodnice oleju otwierał termostat.
  
 
Tego akurat tutaj nie ma, a ja w zasadzie nie myślę nad chłodnicą. Ale z drugiej strony może są jakieś zewnętrzne termostaty. Mi głównie chodzi o pompę wspomagania i zrobienie miejsca na dwa kompresory.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2013-04-01 10:11:39, pioban pisze:
Ważne jest żeby obieg na chłodnice oleju otwierał termostat.



A jak masz to u siebie rozwiązane , w którym miejscu masz termostat i jeśli idzie to przez taką "standardową" podstawkę to musi być jakś drugi obieg żeby nie szło przez chłodnice czy jak to działa ?


pzdr
  
 
W mojej nie było chłoodnicy oleju.
Seryjny silnik i jazda w zimowych warunkach tego nie wymagała.
Podstawki z wyjściem na chłodnice mają termostaty lub nie.
Można kupić takie i takie.
Termostatów sie nie stosuje jedynie w pojazdach wyczynowych,
które sie nagrzewa odpowiednio przed jazdą a jak już jadą to ogniem ciągłym cały czas.
  
 
Są zewnętrzne termostaty?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
........ Podstawki z wyjściem na chłodnice mają termostaty lub nie.

[ wiadomość edytowana przez: pioban dnia 2013-04-04 22:57:42 ]
  
 
To juz wiem. A czy są zewnętrzne? Na przykład wkręcam w podstawkę, a potem dopiero wąż. Bo w tej mojej niema termostatu, a chłodnica to kawałek zwykłej rurku w kształcie węża. Dziwne żeby w Rosji w zimie był dodatkowo schlodzany olej, może jednak tam jest dodatkowo montowany termostat, a przynajmniej zawór.?!

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Nie widziałem nigdy zewnętrznych,w Rosji był pewnie wymiennik
ciepła,czyli chłodniczka wodno-olejowa.
Coraz częściej stosowana w cwilnych samochodach.
Olej szybciej nabiera temperatury roboczej.
Przynajmiej to bym tam stosował,ale to też jest montowane pod filtrem oleju.