MotoNews.pl
  

Centralny zamek w starletce.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich pomykajacych toykami i nietylko...
Mam takie pytanko czy ktos mątowal albo ma (widzial) jak zamontowane sa silowniki od centralnego w starletce. Chcialem sobie dozucic centralny o ile dam sobie rade bo w warsztacie krzykneli mi 200 i bylbym wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam ALWARO
  
 
Ja ci niestety kolego niewiele pomogę, bo kupiłem już z dołożonym centralem, aczkolwiek nie było go standardowo, dołożyli go w ASO (aż nie chcę mi się myśleć ile to musiało kosztować). Polecam pomęcz użytkownika Tomaszkoss, to zdolna bestia - sam kupił i założył takie coś, podpiął to pod istniejący alarm z pilotem, więc ma te sprawę obcykaną, no i full wypas auto (teraz myśli o szybach elektrycznych).
pozdrowionka

  
 
sory a co za problem???
centralny jest taki sam wszędzie czy to w toyocie czy w maluchu czy w meserszmicie. Może się różnić tylko siłą udźwigu siłowników.

ja mam w yarisie centralę, tylko że ja byłem w tej konfortowej sytuacji że miałem zintegrowany centralny z alarmem

dokupiłem tylko siłowniki i tu już jest wubór 3; 6; itd kg - ja uważam że 3kg jest spoko ale jak ktoś się boi zimy to 6kg będą aż nadto

pozostaje kwestja ich umocowania(co jest sprawą banalną) i podłączenia centrali do ewentualnego alarmu/zasilania i takich duperszmitów

Alwaro najlepiej jakbyś wpadł na środowy spocik (patrz tu) to byśmy pogadali czy coś...

Tylko jeszcze zależy bo Tobie chodzi o same...

Cytat:
2003-10-06 20:00:39, ALWARO pisze:
silowniki od centralnego w starletce



...czy całość??? jak siłowniki to montujesz gdzie się da

a całość... też gdzie się da






[ wiadomość edytowana przez: Kruchy dnia 2003-10-07 00:55:44 ]
  
 
Siłowniki kupujesz standardowe 3 Kg powinny wystarczyć. Monataż tam gdzie są standardowe miejsca do mocowania. Zobacz na drzwiach gdzie masz mocowania dla siłownikówi bedziesz wiedział jaki rozstaw śrób bedzie pasował.
Jeżeli nie masz staerowania centralnym z alarmu to kupujesz osobny starownik do centralnego i jego podpinasz pod wyjscie sterowania centralnym zamkiem.
Jeżeli chcesz zamykać zamki kluczykiem to jeden ze sterowników musisz mieć 4 przewodowy.
  
 
Cytat:
2003-10-07 08:38:18, Iceman pisze:
Jeżeli chcesz zamykać zamki kluczykiem to jeden ze sterowników musisz mieć 4 przewodowy.




zwie się on master
siłowniki z 2 przewodami so to slejwy

ale jak masz alarm podepinesz centralę pod niego i będziesz otwierał z pilota to master nie jest w gruncie rzeczy potrzebny
ja u siebie mam same slejwy i jest git

oto cała filozofia
  
 
ELO tak wiem ze to nie problem bo zakladalem sobie centralny w cienkim z tym ze w starlecie jest kwestia zamocowania ciegna silownika do ciegna od zamka. ciegno do zamykania jest mocno wygiete i idzie pod katem, tak wiec wypadaloby i silownik zamocowac pod katem co jest dosc klopotliwe. Mozna ewentualnie zalozyc je na samej gorze przy tym (cycku) do zamykania tam jest jedyny prosty odcinek ale tu powstaje kolejny problem wiercenia otworow w celu przykrecenia mocowania do tego ciegna(od zamykania)...no i pozostaje oczywiscie problem okablowania i otworow w drzwiach...tak wiec dobrze byloby podpatrzec jak juz ktos to wykonal i dobrze dziala. Z tego co zauwazylem to otworow technicznych pod silownik niestety toyota nie zrobila... no nic bardzo chetnie jutro wpadne na spocik o ile sie wyrobie... mam nadzieje ze bedziecie z 2 godzinki pozdrawiam alwaro
  
 
eee tam ja u siebie nie korzystałem z żadnych technicznych bzdetów - wywierciłem dziury "w drzwiach" przykręciłem siłowniki - siedzi, trzyma się i nawet działa

spocik będzie od 20:00 a nie tak jak w temaci 19:00, pewnie gdzieś do 21:30, 22:00 posiedzimy (potem prawdopodobnie na FR pojedziemy) więc jak coś to wpadaj, najwyżej dzwoń to się jakoś zgadamy telefony w profilach lub w a assistance...
  
 
oka spox postaram sie byc to jeszcze pogadamy