MotoNews.pl
12Sprowadzenie oldtimera z Niemiec (271824/13)
  

Sprowadzenie oldtimera z Niemiec

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy może ktoś będzie się orientował jak wygląda ta sprawa?
Klik
Zadałem pytanie na forum oldtimerowym, ale jakoś słaby ruch tam jest i szans na odpowiedź chyba raczej nie ma....
  
 
A nie działa to przypadkiem w ten sposób:
www.v10.pl/prawo/Sprowadzanie,samochodu,z,Niemiec,-,procedura,200.html

O jakim konkretnie oldtimerze mówisz ? I czym się procedura rejestracji takiego auta miałaby różnić od normalnej ? Działa tam coś takiego jak odpowiednik polskich "żółtych tablic" ? W sumie to sam dodałem kilka pytań ale zaciekawiła mnie ta sprawa.
  
 
emde niemiecki odpowiednik naszych "zoltych" wyglada u Niemcow identycznie jak kazde inne tablice z tm ze na koncu dodana jest zawsze litera "H" co ma oznaczac "Historisches". W niektorych przypadkach auta jezdza z czerwonymi tablicami z numerem sekwencji zaczynajacym sie na 07.... czyli Twoja Lada mialaby BL 07idopierotwojecyferki Nigdy nie interesowalem sie tym tematem tutaj ale jak bedzie chwila to poczytam wiecej.

Kamil zalezy tez o jakiego klasyka chodzi. Ogladalem kiedys naprawde ladne egzemplarze i takie gotowe do jazdy czesto sa ekstremalnie drogie. Chodzi o to ze cena jest wtedy 1 do 1. Wiekszosc amerykanskich ktora u nas kosztuje np 25 tys PLN w DE kosztuje 25 tys Euro. W w przypadku perelek mercedesa i porsche podobnie.

[ wiadomość edytowana przez: wezu69 dnia 2013-06-17 19:00:23 ]
  
 
Precyzuję:
Skoro auto ma "żółte" tablice w Niemczech to powstaje pytanie czy jak takie auto przywiozę do Polski, to czy mogę zarejestrować je na białe blachy czy tylko na żółte.

Jeśli chodzi o auto, to marzy mi się Triumph Spitfire 1500.

Cen nie chciałbum dyskutować bo to chyba ma niewiele wspólnego z moim pytaniem

[ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2013-06-20 20:23:26 ]