[Ogólne] Rozebranie fotela recaro mkVII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. Mam zamiar zamontować maty do grzania w fotelach recaro mkVII lecz nie wiem jak poprawnie je rozłożyć. Chce zrobić tak by po złożeniu nic nie odstawało itd. Może ktoś już to robił i udzieli kilku dobrych rad. pozdrawiam
  
 
odkręcasz dupsko od oparcia
odkręcasz szyny od stelarza
pod spodem masz takie zszywacze powbijane między materiałem a gąbką, wyciągasz je i zdejmujesz materiał.

To tak łopatologicznie ale jak poodkręcasz to zobaczysz.
  
 
kleszczu, a nie opisujesz recaro mk5? bo mk7 rozbiera się inaczej. w mk7 jerst pełno takich małych kółek z drutu (ostrych) pozaczepianych o zatopione w gąbce pręty. upierdliwe to jest, ale nie niewykonalne. Rób to bardzo powoli i nic na siłę. kółka rozginaj szczypcami (i tak się pokłujesz ) stelaż mi został cały, to znaczy siedzisko i oparcie nie są rozłączone. nie mam fotek niestety.
przy okazji dowiesz się gdzie są punkty luzowania zagłówków


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-12-09 21:25:10 ]
  
 
Cytat:
2013-12-09 21:18:26, Kleszczak pisze:
odkręcasz dupsko od oparcia odkręcasz szyny od stelarza pod spodem masz takie zszywacze powbijane między materiałem a gąbką, wyciągasz je i zdejmujesz materiał. To tak łopatologicznie ale jak poodkręcasz to zobaczysz.


no to zdecydowanie w mk5 tak jest. Ja będę przymierzał się do rozebrania fotela Recaro kierowcy w mk7 po świętach. Po wstępnych oględzinach robota wygląda na bardziej skomplikowana niż w przypadku mk5. Ale zobaczymy.
  
 
Rozkrecanie jest banalne , oparcie jest dwuczęściowe i musisz rozwiać blaszki żeby wysunąć druty(rob to ostrożnie żeby nie rozwalić gąbki) materiał jest zszyty zszywkami do gąbki . od siedziska odkręć rączki i osłonę potem zdejmij listwę która naciąga materiał a później później porozginaj klamry(uwaga sa ostre) przy użyciu giętych kleszczy i płaskiego wkretaka i to chyba tyle
  
 
no, pisałem o mk5 ale nie wiedziałem że mk7 jest inne.