JESTEM URATOWNY TO NIE PANEWKI!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
OKAZAŁO SIE ZE USZCZELKA POD GŁOWICA WYDMUCHAŁA SIE POMIEDZY 1 A 2 CYLINDREM.ALE WALENIE BYŁO TAKIE JAK BY MŁOTKIEM WALIC W PO ZAWORACH!. SPRAWDZIŁEM TO W PROSTU SPOSÓB:
-ODKECIŁEM SWIECE Z 1 i 2 CYLINDRA (BO TE BYŁY PODEJRZANE Z TEGO WZGLEDU ZE SWIECE BYŁY MOKRE OD PALIWA.)
PRZEZ SZMATE DMUCHNEŁEM DO 1 CYLINDRA ,A POWIETRZE WYLATYWŁO DRUGIM CYLINDREM DOSYĆ MOCNO.
DIAGNOZA BYŁA JASNA!
----A MIAŁEM JUZ MISKE OLEJOWĄ SCIAGAĆ ALE MECHANICY MI PORADZILI ZEBYM ZROBIŁ TA PRÓBE Z POWIETRZEM.
DZIEKI IM ZA TO.!!!
  
 
TO SUPER !

p.s.
Niech żyje CAPS LOCK
  
 
Cytat:
2003-10-09 23:14:04, RAJAX pisze:
OKAZAŁO SIE ZE USZCZELKA POD GŁOWICA WYDMUCHAŁA SIE POMIEDZY 1 A 2 CYLINDREM.ALE WALENIE BYŁO TAKIE JAK BY MŁOTKIEM WALIC W PO ZAWORACH!. SPRAWDZIŁEM TO W PROSTU SPOSÓB:
-ODKECIŁEM SWIECE Z 1 i 2 CYLINDRA (BO TE BYŁY PODEJRZANE Z TEGO WZGLEDU ZE SWIECE BYŁY MOKRE OD PALIWA.)
PRZEZ SZMATE DMUCHNEŁEM DO 1 CYLINDRA ,A POWIETRZE WYLATYWŁO DRUGIM CYLINDREM DOSYĆ MOCNO.
DIAGNOZA BYŁA JASNA!
----A MIAŁEM JUZ MISKE OLEJOWĄ SCIAGAĆ ALE MECHANICY MI PORADZILI ZEBYM ZROBIŁ TA PRÓBE Z POWIETRZEM.
DZIEKI IM ZA TO.!!!


Buahahaha... ciekawa metoda... dymanie silnika przez szmatę
A na marginesie to sprawdz po zrzuceniu głowicy stan cylindrów. Ja jak zmuszony byłem pokonac 100 km na 2 garach bo poszłą uszczelka, to tak popękał blok ze tuleje cylindrowe oderwały sie od reszty przy kanałach wodnych z lewej strony. To tak ku przestrodze.
  
 
HEHE patrzyłem na blok jest spoko.pozatym na 2 garach zrobiłem tylko 2 kilometry.
  
 
Mi też stukało cos w silniku i tez myslałem że to panewki ale to tylko luzy na korbowodach które spowodowały napieprzanie tłoka o cylindel i jego częściowe zatarcie: efekt wymina tłoków , korbowodów , wałka , panewek, szlify i tulejowanie czyli remoncik w mordę! ehh...