[124] Biszkoptowy Sto dwadzieścia cztery Spider

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Taki oto wehikuł dziś zanabyłem



1982
2.0
wersja na usa
100000 mil na liczniku


[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2014-01-07 22:24:27 ]
  
 
Gratulacje! Ładna sztuka
Dopiero w lecie poznasz zalety tego typy nadwozia
  
 
Najlepszy kolor! Jeszcze raz gratuluje
  
 
Po co czekac do lata , już dziś je odkrywaliśmy .

Zrób jakies ładne fotki i pokaż jak zieje ogniem






Ładna sztuka.
Musze przyznać że ta wersja 124 jest sporo ładniejsza od Coupe.
Gratki dla ownerów
  
 
Gratulacje, zacny Fiacior !
  
 
Jeeezusicku, jak dobrze, ze nie czerwony Bardzo ladny Na tabliczce jest jakis kod lakieru? to jest 285 avorio safari?
  
 
No śliczny
A mocowo te :
2.0
wersja na usa
Jak wygląda - 75 KM ?
Ma EGR ?
  
 
fajny - gratulacje
  
 
Zajebiaszczy na maxa... takie auto chciałbym mieć u siebie w garażu!
  
 
Cytat:
2014-01-08 10:53:08, pwr79 pisze:
Zajebiaszczy na maxa... takie auto chciałbym mieć u siebie w garażu!



nie tylko ty



mega auto gratuluje zakupu
  
 
Mysle ze takim cudem bym przekonal moja druga polowke na kolejnego fiata

Piekny!
  
 
Cytat:
A mocowo te :
2.0
wersja na usa
Jak wygląda - 75 KM ?



103-104 hp.
  
 
ładny fiat - dobra lokata kapitału
  
 
śliczny! to jest CS2?


[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2014-01-08 16:45:07 ]
  
 
Tak. Dokładnie 103hp


Byłem dziś trochę pojeździć.Ogrzewanie daje rade i bez dachu jest ciepło w aucie. Fotek kilka mam. Wrzucę później.

Panowie potrzebuje do niej kilku drobiazgów może ktoś ma.

Kopułka rozdzielacza zapłonu.
Światła mijania/drogowe
Pasy bezpieczeństwa przód /tył?
Zamki w drzwiach - z czego pasują??

I pytanie na koniec dnia. Jak najmniej ingerując w auto pozbyć się egr'u. Najchętniej w sposób niewymagający demontażu a wyłączający jego działanie. Czy da sie to tak zrobić i jak?
  
 
Cytat:
I pytanie na koniec dnia. Jak najmniej ingerując w auto pozbyć się egr'u. Najchętniej w sposób niewymagający demontażu a wyłączający jego działanie. Czy da sie to tak zrobić i jak?


Dlatego moje pytanie o EGR..
a nie przypadkiem 103 KM według SAE ?
Czyli 75 KM - według DIN
Pokaż fotki jak wygląda u Ciebie EGR- kolektor, głowica, moduł aparat zapłonowy. Masz wtrysk czy gaźnik?>
Przerabiałem ten motyw w identycznym modelu.



[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2014-01-08 18:17:08 ]
  
 
z kilometra widać że wtrysk
  
 
EGR wystarczy zaślepić na stałe.
Pokaż bliżej jak to jest tu rozwiązane. Ja u siebie też to wywalałem.
  
 
u mnie tez jest wywalony,będę w garażu w weekend to Ci zrobię zdjęcia
  
 
Jeżeli jest EGR, to jest odprężony silnik.
Więc jest inna głowica, tłoki, poza tym aparat zapłonowy.
Ja akurat przerabiałem gaźnikową wersję, więc gaźnik też był okrojony.
Gardziele 1 przelot - 32, zamiast 38 i sterowanie drugą było na siłowniku, który trzeba było wywalić.
Sprawdzę co jest namieszane we wtryskowej wersji.
Który rok prod.?