| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krupek F&F Sympatyk wujek Borat Bialystok | 2003-10-10 02:50:37 kurde,wlasnie wrocilem z bibki-ale nie o tym teraz mowa...jak wracalem do domu wzialem jeden zakret slizgiem |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-10-10 07:39:39 Ja w swoim bobku mam też to samo gdy biorę zakręty ostrym nawrotem lub ślizgiem. Wynika to z niskiego poziomu oleju. Metodą jest trzymanie wysokiego poziomu oleju (powyżej Max na bagnecie) lub jak już powiedziałeś wspawanie przegród, aczkolwiek i one mają swoje ze strony (utrudniony powrót oleju do smoka).
Takie jest moje zdanie |
Krupek F&F Sympatyk wujek Borat Bialystok | 2003-10-10 11:23:16 a czy ktos sie jeszcze wypowie??czy tylko ja mam taki problem??? |
Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2003-10-10 11:27:16 Hmm ja mam podobny problem, na seryjnym zawieszeniu przy bardzo ostrym hamowaniu zapala się kontrolka ciśnienia oleju, czasem też tak się dzieje jak się ręcznym bawie |
Bratek Megan Cabrio Ostrow Wielkopolski | 2003-10-10 11:51:29 mi sie wydaje ze to normalne i niema sie czym przejmowac |
MAGNUM 125 Reda | 2003-10-10 12:07:28 mi się kontrolka zapala przy każdym chamowaniu ale mój silnik to... wiadomo.
ja myslę ze nie masz sięczym przejmować, najwyzej dolej trochę oleju i byc może wymień czyjnik cisnienia - sprawdz czy on przypadkiem nie przepuszcza po kropelce, miałem tak w malaczu. |
kaovietz F&F Sympatyk PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-10-10 12:28:57 Typowe przyczyny "mrugającej" lampki to wywalone panewki,lub zuzyta pompa oleju-->niskie ciśnienie oleju-->sprawdź ciśnienie |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-10-10 16:00:37 Na początek sprawdź poziom oleju.
Pompa oleju jak już siada to zazwyczaj porządnie,no chyba że wyrobił się wieloklin od napędu lub nadłamał smok. |
![]() EGON-TKL ZGIERZ | 2003-10-10 23:59:25 Coś jest nie tak ja jeżdze na torze i nic sie nie zapala a zakrety bardzo ostre jak byś miał wpożo motor to nie zapali ci sie nic |