"Chrupanie", turkotanie przekaźnika.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem Escorta MK7 w dieslu (1.8 turbo intercooler) i po odpaleniu silnika, podczas jazdy (nie występuje podczas postoju) terkocze mi jakiś przekaźnik "za" deską rozdzielczą.
Ewidentnie jest to jakaś nieciągłość elektryczna, zluzowany styk, powodujące załączanie/rozłączanie przekaźnika.
Pytanie - co tam jest za deską, jaki przekaźnik, jak go namierzyć, żeby go sprawdzić?

Z góry dziękuję za pomoc.

Voyager1
  
 
Przekaźniki są pod kierownicą po lewej stronie na dole. Umieszczone na skrzynce przekaźników.
Po lewej masz zaślepkę na bezpieczniki, to jest właśnie skrzynka bezpieczników, musisz odkręcić dolną część deski rozdzielczej pod kierownicą i zobaczysz skrzynkę, można ją odchylić w dół po odbezpieczeniu takiego dźwigienka na skrzynce.
Wtedy widzisz górną część skrzynki i przekaźniki.
Możesz sprawdzić czy same bezpieczniki nie są zaśniedziałe bo słabe przewodnictwo też spowoduje cykanie.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Dzięki bardzo, Kolego.
Do bezpieczników już dotarłem, ale to wszystko
Pójdę za Twoją radą i zobaczę, który przekaźnik nie działa.
Albo jest to obluzowanie złącza, albo, jak piszesz - zaśniedziałe połączenie.
O wynikach poinformuję.

Voyager1