Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rosck Z Poznań | 2014-03-10 23:33:26 na zdjęciu masz syrenkę z mcpresonem z przodu to z tyłu też można by coś nowego zastosować ew na druciarsko wygnij ośkę na środku i negatyw murowany ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2014-03-11 03:14:53 Aaaaaa pierwszy raz widze jak działa to zawieszenie - masakra, dostałem zawału...
Wracając. Negatyw - tak może pomóc ale musisz sie zastanowić do czego będzie to auto - na asfalt potrzeba wiekszego pochylenia niż na luźną nawierzchnię, jak przesadzisz negatywem to zmniejszysz przyczepność - i jaki styl jazdy preferujesz - im większa przyczepność tylnej osi tym bardziej podsterowny samochód. Niestety żeby wyznaczyć dobrą wartość trzeba miec już jako tako ogarnięty i jeżdżący samochód i eksperymentować tak, żeby uzyskać zamierzony efekt. Jakiekolwiek poprawienie prowadzenia belki na boki na pewno się przyda jeśli teraz trzyma się tylko na jednej tulejce w resorze ![]() ![]() Ale ciągle mówimy o syrenie - jak ja widzę jak to auto jest rozwiązane to.... średniowiecze to mało. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-03-11 03:15:20 ] [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-03-11 03:17:05 ] |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-03-11 09:33:08 Przez kilka lat Tomasz Osterloff i Tyberiusz Rajs
mieli jeden z lepszych wyników na MC oczywiście historycznym. Wtedy dojechali Syreną do mety i to na najwyższym miejscu wśród Polaków. Nie wiem który to był rok-jeszcze wtedy mnie tam nie było. |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2014-03-12 23:03:06 fajne plany ale coś mi się wydaje że jeszcze nie masz auta a znalezienie czegoś sensownego nie będzie łatwe, więc pierw trzeba będzie doprowadzić auto to stanu nadającego się na modyfikacje więc długa droga przed tobą. |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-03-12 23:51:29 Syreny na słomce to ja doskonale pamietam...
Tą na 3 gaxnikach też. |
Maciek1994r Syrena 105 Ok. Krakowa | 2014-08-07 23:03:35 Witam,
pozwolę sobie odświeżyć temat. Jestem na etapie montowania Panharda. Dzisiaj przyszły do mnie dwa ubiballe z aukcji poniżej: http://allegro.pl/glowka-ciegla-uniball-gw-zewnetrzny-12-motorsport-i4434743374.html Po otwarciu przesyłki od razu zacząłem mieć wątpliwości, czy dobrego zakupu dokonałem. Wyglądają dość licho i mam wątpliwości, czy wytrzymają. Nie miałem nigdy wcześniej styczności z uniballami, więc nie wiem, czy próbować na tych, czy odkładać na coś większego? Coś doradzicie? [ wiadomość edytowana przez: Maciek1994r dnia 2014-08-07 23:04:48 ] |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2014-08-09 21:49:13 Ci co mnie trochę znają to wiedzą że nie lubię rozdawać ryb, ale wędką chętnie się podzielę ![]() Szanowny kolego, jeżdził kiedyś w AK Śląskim niejaki Masowiec, nie wiem czy zyje jeszcze, ale moze warto popytac, facet lal skarpeta 125p 1,3 ile wlazlo ![]() ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2014-08-09 22:12:31 Mruku Masłowiec chyba.
Maciek skoro już kupiłeś to trzeba testować, następnym razem zamiast szukać uniballi wpisz "końcówka cięgła" można dużo o taniej kupić albo idź do dobrego sklepu z łożyskami. Zawsze najlepiej pomacać jak nie jesteś pewny co kupujesz. |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2014-08-10 13:13:13 Oczywiście że Masłowiec, dzięki Pavlus za czujność. Czekam na operację oczu i puki co piszę "na czuja" więc wybaczcie błędy ![]() ![]() |
Maciek1994r Syrena 105 Ok. Krakowa | 2014-08-13 21:51:12
Jeśli mowa o Panu Tomaszu Kozłowskim, to już jakiś czas temu udało mi się nawiązać kontakt. Bardzo sympatyczny człowiek, chyba nawet ucieszył się, że zadzwoniłem. Wspominał stare czasy Syrenkowego folkrace'u trochę mi opowiedział. Co do sprzętu, to skarpetkę ktoś mu tam dłubał więc konkretów nie znał ![]() Obdzwoniłem chyba większość zawodników, a szczególnie tych którzy mieli krótkie skrzynie, ale nic niestety się nie zachowało. Ale to jeszcze temat odległy, mam czas.
Faktycznie, można znaleźć znacznie taniej, ale to już będę wiedział na przyszłość. Dzięki Pavlus Kupię większego Uniballa. Poochaty kiedyś napisał: Mój świętej pamięci profesor zawsze powtarzał, że : "jeżeli część się nie zniszczy podczas przeprowadzanych testów, to znaczy że jest przewymiarowana" Ja wolę jednak przewymiarować ![]() Pozdrawiam i dzięki za porady. |
![]() pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2014-08-14 09:18:14
Nie do końca, bo te zwykłe łożyska nadają się do podtrzymywania podwieszanego sufitu ale nie do auta. Nie bez powodu jest coś takiego jak np. Fluro z tym, że tak jak pisałeś cena jest już kosmiczna - ale warto. Potwierdzone badaniami ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2014-08-14 16:07:06 Tyle że to co kupił Maciek to nie jest fluro, a zwykłe łożysko z bizona ![]() |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2014-08-14 16:49:10 a czym sie roznia fluro od zwyklych SKF
http://www.skf.com/pl/products/bearings-units-housings/spherical-plain-bearings-bushings-rod-ends/maintenance-free-rod-ends/index.html |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2014-08-14 21:16:33 Lubię teoretyków, pod warunkiem że nie dotykają mojego sprzętu ![]() Łożyska kompozytowe o obniżonym tarciu stosuje się tam gdzie wymiana takiego łożyska wymaga rozebrania połowy maszyny i generuje duże koszty. W tym wypadku na uniballu od Bizona czy Ursusa(niepotrzebne skreślić)przelata minimum sezon a wymiana zajmie kilkanaście minut i nie zabije Go finansowo. Natomiast ojciec Marcina Kozłowskiego to Jurek. Przepraszam że się unoszę, ale to właśnie takie głąby jak ten który twierdzi że jeśli próbka nie ulega zniszczeniu to jest przeprojektowana, siedzą na uczelniach i cisną przyszłej elicie technicznej tego biednego kraju głupotę do głów, podczas gdy prawdziwi fachowcy projektują np. wały korbowe dla Lotusa. Tak tak Panowie, Polak, były pracownik FSO projektuje Lotusowi wały i do F1 i do aut produkcyjnych. Jeszcze raz przepraszam za pianę i odbieganie od tematu. ps dobrze że ten gość nie projektuje butli i zbiorników ciśnieniowych ![]() |