Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-04-27 13:17:59 Plywak i kropka.
Drugie pytanie: po co wymieniać dysze? Nie pojmuje tego. Dysze nie zużywają się, no chyba ze ktoś pogrzebie tam gwoździem, wiertłem, nożem i td. Po co zmieniać pływak, jest dziurawy, waga nie odpowiada? Po co grzebać tam gdzie nie trzeba. W gażniku zużywa się przepustnica, ciągnie lewe powietrze i gażnik nie można ustawić. Wot w czym problem. A te zestawy, to zestaw naciągacza. Szkoda tylko waszej kasy i nerwów. |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-04-27 13:52:59 Pisząc pływak, miałem na myśli wszystko co z nim jest związano. Czyli poziom, waga, zawór. A najlepiej zawór sprawdzić nie dmuchając, bo nie masz takiego ciśnienia jak pompka paliwa, a tak jak pisał Valery, tylko pompować pompka paliwa przy odwróconej pokrywie gaźnika na aucie. |
![]() mylkus3 Łada 2107 Lubin/Wrocław | 2014-04-28 15:57:49 Skoro pływak się nie topi, nie zacina, jest dobrze ustawiony i zawór jest szczelny to nie ma prawa cieknąć ![]() |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2014-05-03 23:01:32 A ja też tak miałem po zastosowaniu super zestawu naprawczego. Problemem były dysze, które były dużo za duże i lało że ho ho. Wkręć stare dysze. |