[mk7] wymiana paska wieloklinowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jak w tytule, pora wymienić pasek osprzętu bo obecny już się rudy i popękany robi i zaczyna wydawać z siebie dźwięki. A że na wczasy chce jechać essim to wole mieć to zrobione. Chodzi mi o to, jak się zabrać za wymianę? Bo strasznie tam ciasno. Mam 1.8 16v z klimą. Z góry dzięki za odpowiedźi.
  
 
Nalozyc klucz na srube rolki napinacza, naciagnac napinacz tak jakby się chciało srube dokrecic, zdjac pasek i zalozyc w to miejsce nowy, puscic napinacz i koniec zabawy. Dla ulatwienia warto sobie zrobic (kupic) dluzszy klucz do napinacza,wtedy się mniej zmeczysz)
  
 
Ok wszystko rozumiem, tylko teraz pytanie czy wystarczy miejsca żeby bezproblemowo wszystko zdjąc i założyć? Bo na prawdę tam jest ciasno
  
 
spokojnie to zrobisz w 5 minut, można nawet bez kanału i bez ściągania koła jak się ma troszkę wprawy pasek osprzętu w essim to czysta przyjemność jedyne co to możesz ściągnąć sobie plastikową osłonę co jest do podłużnicy przykręcona (o ile ją wogóle masz).