[MkVII] Załącza mi się klakson

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Problem jest taki: Podczas jazdy na włączonej klimie, nawiew drugi stopień, co jakiś czas załącza mi się klakson tak na stałe. Po prostu jadę i trąbię... Klakson milknie z chwilą wyłączenia klimatyzacji. Przypomniało mi się, że miałem już tak na koniec zeszłego sezonu ale się ochłodziło, przestałem korzystać z klimy no i zapomniałem. W tym roku już kilka razy włączałem klimę ale dziś dopiero usterka dała o sobie znać.

Z zawodu jestem elektrykiem to prędzej czy później znajdę przyczynę ale może się ktoś orientuje co ma ze sobą wspólnego klakson i klima poza oczywiście pierwsza literą

Myślę, że to może być jakiś problem z masą albo coś w tym stylu. Proszę o podpowiedzi.

Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2014-05-28 00:26:11, R_O_Y pisze:
co jakiś czas załącza mi się klakson tak na stałe. Po prostu jadę i trąbię...




Co tu kombinować, albo skrzynka, albo wiązka uszkodzona - może kabelki idą przez chwilę obok siebie gdzieś tam w nogach kierowcy nad pedałami
  
 
Klime to sie caly rok uzywa co jakis czas zgodnie z zaleceniami instrukcji obslugi. Takie wg mnie ważne wtrwcenie do tematu
  
 
Dokładnie, zimą osusza powietrze, jak się używa to nie grzybieje i sprężarka się nie zacina. Ogólnie jak nie używasz to moment i wilgoć w układzie, klima cały rok.
  
 
Heh. Wiem jak używać klimy i pamiętam by zimą włączyć ją na chwilę, tylko co to ma wspólnego z moim problemem?
Też tak myślę, że gdzieś musi iść we wspólnej wiązce ale to dość niepokojące, żeby się dwa kable obok siebie przetarły... Myślałem, że może jakaś masa wspólna ale jak? Klakson działa tak: plus na trąbce jest cały czas i czeka na zwarcie do masy w kierownicy, a klima to już chyba normalnie, plus wychodzi z przekaźnika a elektromagnes jest na krótko do masy... Jakieś inne pomysły?
  
 
Cytat:
R_O_Y pisze:
Przypomniało mi się, że miałem już tak na koniec zeszłego sezonu ale się ochłodziło, przestałem korzystać z klimy no i zapomniałem.