Co to jest

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Możecie mnie oświecić?
1. Czy tu nie brakuje czegoś? Jakiejś śrubki może?

2. Czy to służy do regulowania obrotów silnika na biegu jałowym?

3. To jest reduktor?

4. Czy tym(dokładnie na środku zdięcia) się spuszcza jakiś "szlam" z parownika?

5. To chyba jest zawór gazu. Czy w nim jest filtr gazu?

6. Patrząc na pompe w ten sposób, gdzie mam szukać filtru paliwa?


Pozdrawiam.
  
 
1. raczej nie
2. tak
3. raczej nie i nie bardzo wiem co to jak masz inne zdjęcia tego elementu to zamieść je
4. tak
5. tak to jest zawór gazu a pod nim jest filtr ... jeśli chcesz go wymienić musisz zakręcić gaz przy butli ...
6. albo przed albo za pompą paliwa taka biała/przezroczysta bańka na przewodach paliwa ( gumowych przewodach )

  
 
Reduktor to jest to samo co parownik, ta srubka na zdjeciu sluzy do regulacji ilosci gazu.
  
 
Dzięki za pomoc.
Kurde nie mam filtru paliwa
  
 
TA ŚRUBKA W REDUKTORZE TO NIE DO KOŃCA REGULACJA OBROTÓW WOLNYCH A DOKŁADNIE REGULACJA SKŁADU MIESZANKI GAZU I POWIETRZA A OBROTY JESZCZE ZALEŻĄ OD POŁOŻANIA ŚRÓBKI PRZEPŁYWU GAZU ZAMIESZCZONEJ NA ZDJĘCIU NR3 JAK RÓWNIEŻ OD USTAWIENIA ZAPŁONU ŻE O REGULACJI NA GAŻNIKU NIE WSPOMNĘ TYLE ŻE TA OSTATNIA POWINNA BYĆ USTAWIANA NA BENZYNIE A GAZ DOPASOWANY DO NIEJ
  
 
Bo generalnie filtra paliwa nie jest wymagany, jezeli tankujesz na lepszych stacjach. Kiedys w latach 8-tych o rozumiem Ja filtr paliwa zalozylem moze z rok temu, a kieowałem sie tym , ze na zdjeciach i w komorach kolegów klubowych raz po raz widziałem filtr paliwa. Podsumowując - moja łada jezdzila bez filtra paliwa przez 14 lat, ale czsami pamietam, ze zasysał sie jakiś syf i trzeba było ja przegazować, ale jak kazdy wie to sama przyjemnosc

Aha co do polozenia filtra paliwa to lepiej jest go zalozyc przed pompa. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze silnik mi nie chciał palic, jak filtra mialem miedzy pompa i gaznikiem.
  
 
Kupie go bo koszt żeden a będzie bezpieczniej.
  
 
Wymień sobie od razu przewody paliwowe jak ju zbedziesz soe z tym paprał. Warto, bo one lubia sie kruszyć ze starości.
  
 
No wiem. Moje są w kiepskim stanie, jakieś takie przemoczone. Ale to potem. Teraz musze uzbierać na lusterko prawe bo rozwaliłem z garażu wyjeżdżając :|
  
 
Odkręć srubkę, ktora znajduje sie na gorze pompy paliwa a ujrzysz filtr paliwa. Jak by go nie bylo to by bylo chyba niezbyt dobrze. A na przewodzie za albo przed pompa niektorzy montuja dodatkowy filtr paliwa (ja go nie mam).
Co do zdjecia 1 to tam nic nie brakuje
reduktor jest na zdjeciu 2
w dolnej czesci parownika jest srubka wygladajaca bardzo podobnie do tej ze zdjecia 2. Po nagrzaniu parownika (koniecznie) i jej odkreceniu wyplynie taki szlam, ktorzy jak wystygnie to gestnieje

Kamil_H
 
 
A tak w ogole to jest jeszcze jeden filtr paliwa przy samym gaźniku (odkręca się taką śrubę 17-tkę przy samym wlocie do gaźnika i filterek wychodzi)