Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2014-07-25 22:30:22 z tego co pamiętam z jakiś opisow modyfikacji tego typu silnikow to raczej szykuje się "ramke" z przegrodami która się przykreca do bloku i sklada na jakies uszczelki po wcześniejszej obróbce tych zaokraglen w plaszczyzne |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2014-07-26 08:41:15
Otóż to. to cholerstwo, wogóle ciężko się spawa. Poza tym istnieje możliwość odkształcenia bloku. Kiedyś spawali bloki żeliwne, ale trwało to od metra czasu i blok był skręcony na specjalnym mocowaniu, a to wszystko zanurzone w gorącym piasku i podgrzewane do 600 C. Ja bym raczej pomyslał nad extra klejem. Z którego można po prostu wykanać ten brakujący kawałek. Teraz są takie specyfiki. |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2014-07-27 09:48:54 nie każde żeliwo jest łatwo spawalne, np kolektory z vectry b 2.0 nikt nie umie pospawać by nie pękały ponownie, oczywiście inne temperatury są w bloku ale chyba sensownie jest zrobienie przykręcanych elementów |
![]() zolo Fiat 126p Kraśnik | 2014-07-28 09:49:00 |