| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-10-12 11:37:03 przez ostatnie dwa dni (piątek oraz sobota) walczyliśmy (a właściwie to Krzemowy) z moim maluszkiem, zregenerowana została przekłądnia kierownicza, wspornik ukł. kier., oraz zwrotnice, wymienione zostało także łożysko w kole (bo sie zatarło Ciekawostki z pracy pod przekładnią znaleźliśmy 50 pfeningów z 1925 lub 35 nie sprawdziłem dokłądnie bo zabrudzone było krzemowy sprawdzał siłe grawidacji na słoiku z benzyną ekstrakcyjną urwaliśmy szpilke mocowania amora przedniego jak sie nam coś przypomni i stotnego z remątu jeszcze to napiszemy... ale mnie martwi ta prawa strona troche teraz only for krzemowy : DZIĘKI CI WIELKIE ZA HELP! |
BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-10-12 11:54:41 Jesli Ci skreca ciezko w prawo a robiliscie przekladnie
to pewnie ona jest winna... |
DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-10-12 11:59:26 nie wiem czy ona bo w rękach lekutko chodziła |
DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-10-12 12:26:57 jak skręcasz w zakręt 90 stopni to już bardzo czuć, jedną renką ciężko ukręcić ale da sie tylk o że trzaba dość dużej siły (co to jest ten wycinek) |
DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-10-13 16:32:58 napisze to co pamiętam co mi tłumaczyłKrzemowy: ) więc siemering na takim miedzianym wałku potem jeden oring potem uszczelka taa podobna jak do tłumika pozdrawiam |