Gaśnie podczas redukcji biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem posiadaczem mk7 97 1,3 i walcze już długo z obrotami
głównie chodzi o to że przy redukcji biegów (przy dojezdzaniu na swiatłach) skaczą obroty i w większośći auto gaśnie
wymieniłem już silniczek krokowy ale nic to nie dało czyściłem przepustnice i też nic na kompie sa blędy własnie cos z powietrzem jest to bardzo irytujace bo sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny przeczytałem wszystkie fora i w sumię dalej nie wiem gdzie szukać
  
 
A czy masz VSS i czy Ci działa ?
jest to czujnik prędkości auta montowany na skrzyni biegów przy lince od licznika, ma on 3 kabelki, odpowiedzialny jest za podwyższenie obrotów właśnie w takich sytuacjach. Łatwo go sprawdzić czy jest sprawny jedziesz na biegu wyrzucasz na luz obroty powinny być w granicach 1tys zatrzymaj się po kilku sekundach obroty powinny spaść na 900 jeżeli tak nie jest to vss do wymiany. Mi też nie działał i była masakra przy zatrzymywaniu się na światłach trzeba było hamować i trzymać gaz
bo inaczej gasł
  
 
Sprawdziłbym taki czujniczek przy pedale sprzęgła, moze to od tego
  
 
Podmień przeplywomierz. Moze tu tkwi problem.
  
 
Przy VSS to się tam bardzo nie ma co popsuć. Toż to najprostszy czujnik Hall'a. Co prawda ma on wpływ na podbicie obrotów, ale nawet jazda z odpiętym nie powoduje większych problemów.

Jeżeli masz tak, że jak się zatrzymasz to obroty skaczą między 600, a 1500 to sprawdziłbym odpowietrzenie zaworu skrzyni korbowej.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-09-02 23:01:32 ]
  
 
Teściowa we fieście 1.3 miała to samo gasł przy wyluzowaniu.wymieniłem chyba wszystkie czujniki dopiero wizyta u elektromechanika przyniosła efekty,coś na kompie porobił założył ori krokowy i już nie gaśnie.ale dalej przy zapalaniu dodaje sobie sam kilkukrotnie gazu.
  
 
Cytat:
2014-09-02 23:00:44, darek4488 pisze:
Jeżeli masz tak, że jak się zatrzymasz to obroty skaczą między 600, a 1500 to sprawdziłbym odpowietrzenie zaworu skrzyni korbowej. [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-09-02 23:01:32 ]



Ale wtedy tez byłby maly problem z odpalaniem ...


[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-09-03 09:45:07 ]
  
 
U mnie w foce taką akcję powodowała nieszczelność podciśnień, po za tym źle ustawiona przepustnica
  
 
A ja to miałem jak przepływke z mdo 2.0 Dałem do siebie. Tylko ta przepływke.



[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-09-03 13:07:38 ]
  
 
Dzięki wszystkim za odpowiedz i nie usuniecia tematu odrazu do kosza, jedna rzecz nie mam obrotomierza na desce wiec ciezko sprawdzic jakie obroty bo po zapaleniu silnika czy cieply czy zimny obroty sa caly czas takie same nie skacza, sprawdze jeszcze ten korek w skrzyni tylko nie wiem gdzie tego szukac ale dam jeszcze znac
  
 
tylko mam problem gdzie znajduje sie ten zawór skrzyni korbowej bo poczytalem troche na ten temat i warto by było sprawdzic ale nigdzie nie moge znalesc dokladnie gdzie on sie znajduje
  
 
Potencjometr położenia przepustnic moze tez byc walniety bo wedlug kompa tam cos jest nie tak
  
 
No TPS też może byc przyczyną, w końcu bada połozenie przepustnicy
  
 
no dobra tylko gdzie ten zawór sie znajduje bo nie umiem zlokalizowac
  
 
Przy przepustnicy jest takie plastikowe coś do czego podłaczone sa kable Generalnie jest to zamontowane na osi przepustnicy
  
 
ale mowisz o odmie czy TPS ?
  
 
Cytat:
2014-09-03 17:26:39, Wymiot pisze:
ale mowisz o odmie czy TPS ?


TPS
  
 
cześć
też tak miałem w moim poprzednim poczciwym esiku i winą takiego zachowania był silniczek krokowy u Ciebie na 98% może być to samo sprawdź i napisz co wyjdzie , uważaj na podróbki mi dopiero za 3 razem udało się wstrzelić z działającym silniczkiem bł to używany oryginał taka mała rada