[RS2000] Jaka średnica rurki z butli do reduktora

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie rodacy

Sprawa wygląda następująco, kupiłem RS-a z sekwencją, jednak już ponad pół roku jeżdżę tylko na BP, gdyż LPG nie działa jak należy, poza tym szkoda mi było po remoncie silnika, znów gaz pchać. Sytuacja trochę się zmieniła, esior robi dużo kilometrów, a 12L/100km po mieście trochę dużo, a skoro już jest sekwencja, to czemu z niej nie skorzystać.
Do rzeczy, nie mogę sobie poradzić ze spadkami ciśnienia za reduktorem, może to być wina reduktora, lub jego zasilania. Z butli zasuwa przewód miedziany fi6. I tu liczę na pomoc posiadaczy RS-ów z gazem, jaką rurką macie zasilanie reduktora? Jak trzyma ciśnienie?
Pozdrawiam
  
 
ja mam rurką fi6mm, ale spadki cisnienia mam tylko jak butuje i mam tak z 1/3 i mniej w zbiorniku,bo zbiornik mam w zla strone ustawiony ustawiony,czyli "do jazdy na wstecznym"


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-11-17 08:50:37 ]
  
 
średnica rurki nic do tego niema bardziej reduktor lub listwa wtryskowa np częsty objaw na valteku jak dasz buta to przeskakuję na benzynę
  
 
Z tego co wiem to stosuje sie dwie srednice - do wiekszych silnikow fi8
  
 
nikt nie broni uzyc fi8, ale wiaze sie to z innym reduktorem rowniez,takim aby mial wejscie na fi8. Ja mam reduktor stefanelli do 190KM i nie jest zle, wtryski AC W01 BFC, dysze 2,5mm,ale wg mnie powinny byc ciut wieksze,bo mam troche za dlugie czasu wtrysku i chyba sie wtryskiwacze zapetlają przy duzym obciazeniu silnika.
  
 
ewentualnie z tworzywa fi 10/12 mm
  
 
Kolego pare dni temu bylem u kumpla podlaczyl mi kompa pod rs-a z gazem i wyszlo slabe cisnienie. Okazalo sie ze jest dupnieta cewka. Byla ona przykrecona do reduktora ta na dwa wtyki. 40 zlociszy i jezdzi jak szony. Sprawdz moze to cos z tym
  
 
Cytat:
ja mam rurką fi6mm, ale spadki cisnienia mam tylko jak butuje i mam tak z 1/3 i mniej w zbiorniku,bo zbiornik mam w zla strone ustawiony ustawiony,czyli "do jazdy na wstecznym"



Czyli jak masz więcej w butli to nie ma tego problemu? Jak duże są te spadki? U mnie wogóle nie chce stabilnie trzymać, nawet na jałowym, stojąc w miejscu zwiększając obroty spada z 1.3 do nawet 0.5 i przerzuca na bene. Podciśnienia i czujniki na pewno sprawne, zostaje zasilanie reduktora, tj. rurka i elektrozawory. Ewentualnie sam reduktor w kosz.

Cytat:
średnica rurki nic do tego niema bardziej reduktor lub listwa wtryskowa np częsty objaw na valteku jak dasz buta to przeskakuję na benzynę



W tym przypadku może i nie, ale czytałem dużo na ten temat i słyszałem, że może mieć znaczenie, nawet przy mocach rzędu 150KM, zależy od chwilowego zapotrzebowania na gaz właśnie przy nagłym bucie.
Co mają wtryski do tego? Przerzuca na benzynę jak spadnie ciśnienie przed listwą do ustalonej wartości. Bardziej auto nie chce przyspieszać, ale jak reduktor wydala, to chyba nie powinien przełączać. No chyba, że się mylę, to mnie poprawcie.

Skoro piszecie, że na rurce 6mm jeździ dobrze, to pozostają elektrozawory i sam reduktor.
  
 
Cytat:
2014-11-17 20:15:23, magister47 pisze:
Czyli jak masz więcej w butli to nie ma tego problemu? Jak duże są te spadki? U mnie wogóle nie chce stabilnie trzymać, nawet na jałowym, stojąc w miejscu zwiększając obroty spada z 1.3 do nawet 0.5 i przerzuca na bene.




Tak dokladnie u mnie jest, wiecej gazu = bez problemu. Co do spadkow,to niestety Ci nie powiem,bo do wiosny auta z garazu nie ruszam,a jakie byly to nie pamietam,ale na pewno nie bardzo duze skoro przy wiecej niz 1/2 zbiornika dziala bez problemu.

Wg mnie dobrym tropem idziesz, albo cos z rurka zasilająca masz nie tak,albo z zaworami,albo z reduktorem. O ile oczywiscie jestes pewien czujnika cisnienia.
  
 
jakiej firmy masz reduktor?
  
 
EMMEGAS ML04-JX
  
 
Wymień reduktor i bedzie ok
  
 
reduktor wymien na jakis dobry typu BRC, od razu rurke fi 6 tez wyrzuc i daj fi 8. u mnie to było powodem ale nie na sekwencji tylko na blosie. na fi 6 wkrecal sie fajnie do 4 tys, zmienilem na fi 8 i zaczal sie wkrecac fajnie od 4000rpm (udokumentowane na hamowni) jak chcesz to posle ci fotke na maila jak kulawo wygl;adal wykres. co z tego ze masz wszytsko ok jak nie da rady puscic gazu tyle ile chce. a winy za wolne obroty szukal bym gdzies indziej. jak wymienisz reduktor i wyregulujesz i nie bedzie gralo to zostaja wtryski albo krokowy a jak nie to wyrzuc wtryski wsadz blosa +stozek, całość na fi 8, zawsze odpalisz fure nawet bez pompy paliwa w baku mocy mniej o 4ps i 7niutkow niz na pb ale ladna linia a n7a odporne jak zadne inne na elpidzi
  
 
Nie napisałem nic, że mam coś z wolnymi obrotami. Wtrysków raczej nie ma co wyrzucać, jak jeździłem zaraz po zakupie na gazie, to nawet przyzwoicie jeździł, tyle, że go przylewało na wolnych obrotach (2 bary ciśnienie było ustawione) a później jeździł na ubogo, 160 v-maxa miał. Głowica się posypała przez to.
Co do rurki fi 8, to chętnie bym wymienił, ale za tym idzie masa innych rzeczy do wymiany. Skoro inni piszą, że na 6mm jeździ dobrze, na razie nie będę chyba nic zmieniał. Zamówiłem trójnik rurki gazu, jakoś go dorzeźbię, wepnę manometr przed reduktor i zmierzę ciśnienie.
  
 
Powodzenia