Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2014-12-08 21:06:40 Żeby podłączyć pompkę elektryczną potrzebujesz jeszcze gniazda bezpiecznika i przekaźnika, dopiero po tych zakupach możesz myśleć o podłączeniu pompki ![]() Jak skompletujesz całość to uzyskasz pomoc w podłączeniu bo inaczej jak nie zrobisz tego tak jak trzeba to uszkodzisz pompkę albo się spalisz w samochodzie,tak więc zadbaj o swoje życie ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2014-12-08 23:03:26 Jaką masz biegunowość w tej skarpecie? |
Maciek1994r Syrena 105 Ok. Krakowa | 2014-12-08 23:16:55
Założyłem alternator z Poldka, więc mam już minus na masie. |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2014-12-08 23:43:09 I bardzo dobrze.
Instalacja powinna składać się z: -przekaźnika pompy: http://allegro.pl/przekaznik-pompy-paliwa-huco-132021-i4848695233.html -wyłącznika wstrząsowego: http://allegro.pl/wylacznik-wstrzasowy-uderzeniowy-renault-laguna-i-i4853291658.html i tak jak już hemi wspomniał podstawki i bezpiecznika. Podłączenie: + z aku->skrzynki bezpieczników/ Bezpiecznika, 8A powinien wystarczyć->nóżka 30 przekaźnika. 87->wstrząsówka->pompa+ pompa- na budę. 31- na budę 15 ze stacyjki, albo z zasilania cewki ( plus po stacyjce) 1 przerywacz zapłonu, albo z wyjścia na przerywacz z cewki. Dzięki takiemu układowi pompa przestanie działać jak silnik zgaśnie, np w skutek pożaru/przerwania przewodu paliwowego a także po wypadku. Przekaźnika możesz poszukać używanego na złomie występuje w VW/Audi /Porsche. Co do samego układu paliwowego w przelewie musi być dysza ograniczająca odpływ paliwa, średnicę trzeba dobrać doświadczalnie dla danej pompy tak żeby ciśnienie na gaźniku wyniosło ok 0,2 bar. najczęściej ok 1-2mm, ja używam do regulacji dysz paliwowych z poloneza wkręconych w wytoczony łącznik przewodów. [ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2014-12-08 23:49:03 ] |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2014-12-12 00:34:24 W maluchach działa więc tu też będzie ok.
Ja bym bez przelewu nie zakładał, nie ma co oszczędzać. Jazda płonącym autem to słaba rozrywka wiem z autopsji ![]() |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2014-12-12 08:13:53 możesz zrobić dwa trójniki jeden na zasilaniu a drugi na powrocie i połączyć to ze sobą, wydajność mechanicznej pompy jest zależna od obrotów więc przy elektrycznej pompie może dostawać się za dużo paliwa i gaźnik nie da rady przelewem jej oddać. Sprawdzał się też patent z zaślepionym powrotem w gaźniku i dać jeden trójnik ale tutaj musi być sprawny zawór zamykający dopływ w gaźniku. |