Brak kontrolki ladowania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem. Jak przekrece kluczyk to powinna swiecic kontrolka ladowania a jak odpale auto to powinna zgasnac. To normalne. A mi wogole nie swieci. Jechalem teraz essim i zgasl. Odpalam i dupa kontrolki gasna. Co to jest alternator czy co
  
 
objawy wskazują na brak ładowania

zacznij sprawdzanie od alternatora
  
 
Tez tak mysle. Wlasnie zbieram sie do mechanika tylko musi mnie zcholowac. Odkrece altka i bede patrzyl.
  
 
Wystarczy miernik elektryczny i trzeba zmierzyć napięcie na odpalonym aucie. Musi byc 14,4 - 14,6 jak dobrze pamietam ... Moze pasek do wymiany ? Moze cos z elektryka ? W konkretnie z przewodami , ktore sa do alternatora przykrecone ?
  
 
Wystarczy jak na akumulatorze w czasie pracy silnika z wlaczonymi swiatlami będzie 13,8 do max 14,5 V
  
 
Tu sie nie zgodze. Ale nie bede sie spierał.

Moim zdaniem alternator powinien daladowywac tak samo przy minimalnym jak i przy maxymalnym obciążeniu. Wtedy jak dla mnie jest ok.

Ja czy mam swiatla włączone czy nie ładowanie mam na włączonym silniku 14,4-14,6 [V]. Jednak musze sprawdzić jak z max obciążeniem u mnie jest. Bo az sam sie zaciekawiłem .


[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2015-02-13 18:28:29 ]
  
 
najpierw sprawdź kabelki czy czasami się nie urwały przy altku
  
 
Jutro sam sie za to biore bo mechanik nie da rady bo mu cos wyskoczylo. Mysle ze wymienie alternator i wtedy zobacze. Dzieki za podpowiedzi ale czy jak on mi odpali to nie powinien chodzic nawet jak odepne kleme z aku
  
 
będzie chodził dopóki w aku będzie prąd, jak włączysz np. światła to skrócisz ten czas. według mnie urwał Ci się kabelek przy samym altku. ja tak miałem

-----------------
był escort mk6 1.6 16V ghia
był escort mk5 xr3i 1.8 RQB
był escort mk7 RS 2000 black&white
był Focus c-max 2.0 tdci
był escort mk7 electric orange
był Focus ST 2.5 T
obecnie Mondeo mk5 2.0 ecoboost
obecnie Escort Cabrio mk5 xr3i RQB
  
 
Narysuj sobie kontrolke i po problemie

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
Jutro sam sie za to biore bo mechanik nie da rady bo mu cos wyskoczylo. Mysle ze wymienie alternator i wtedy zobacze. Dzieki za podpowiedzi ale czy jak on mi odpali to nie powinien chodzic nawet jak odepne kleme z aku
  
 
Benzyna bez ladowanie zdechnie. Diesel lepszy bo pradu do jazdy nie potrzebuje, jak sie wylaczy swiatla i radio to mozna jechac a benzyna zdechnie .
  
 
No i po klopocie. Zabralem sie sam za to i zrobilem. Odkrecilem alternator ciezko go bylo wyjac to odkrecilem lape ktora tam jest przykrecona na dwie 10 i poszlo. Okazalo sie jednak ze przewod od rozrusznika do alternatora szedl obok kolektora i poprostu sie przepalil. Polutowalem dalem nowa tasme izolacyjna i obkleilem dodatkowo specjalnym sreberkiem odpornym na wysoka temp. Jednak jak czlowiek chce to potrafi. Altek teraz pokazuje 14.1 z wlaczonymi swiatlami i radio ze wzmakiem. Dziekuje za wszystkie podpowiedzi i porady
  
 


-----------------
był escort mk6 1.6 16V ghia
był escort mk5 xr3i 1.8 RQB
był escort mk7 RS 2000 black&white
był Focus c-max 2.0 tdci
był escort mk7 electric orange
był Focus ST 2.5 T
obecnie Mondeo mk5 2.0 ecoboost
obecnie Escort Cabrio mk5 xr3i RQB
  
 
Konus 19 jak sie spotkamy to napewno wypijemy. Obiecuuje. A tak wogole to napije sie z kazdym kto bedzie

[ wiadomość edytowana przez: slawek75 dnia 2015-02-13 20:43:41 ]
  
 
A pytałem w pierwszym moim poście ze moze cos z elektryka, przewodami. Hehe. Ważne zes sobie poradził .