Ford Escort FanKlub:forum klubowedołącz do klubuklubowiczesamochody
  

Fotki z Walnego

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2015-03-30 11:37:38

tu prosze wszelkie foty jakie kto robil,te grupowe tez prosze przeniesc

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
2020-05-31 12:43
  
 
 2015-03-30 15:08:48

prosze bardzo: http://s25.postimg.org/dsivt29zz/zlot.jpg
2019-09-29 15:34
  
 
 2015-03-30 20:48:23

Więcej fotek nie będzie, nikt nie robił bo każdy ma w telefonie i umieszczał na FB.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2020-06-01 08:28
  
 
 2015-03-30 21:04:12

Nie każdy i nie każdy ma Fb, a potem tak jest że forum umiera bo nikomu się nie chce, trochę wysiłku a będzie lepiej a nie na łatwiznę i tylko FB .....
2020-03-19 22:27
  
 
 2015-03-30 21:44:08

Przeciez z tel mozna dodać tu na forum. Troche dluzej to trwa ale da sie. Ja wszystko przez kom robie od 3 lat juz.

Ja mam jeden filmik. Ale krzywo sie nagral, wiec nie wrzucam. Ale jesli bedziecie nalegać to nie ma problemu. Tylko nie marudzić tylko potem . Bo w sumie nic ciekawego na nim nie ma. Tylko jak wyglądał domek troche i jak było na dworze.
2020-04-21 22:48
  
 
 2015-03-31 06:15:42

i ja wrzucę, idą święta to znajdę więcej wolnego.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2020-06-01 08:28
  
 
 2015-03-31 22:32:30

No dajcie jakieś fotki,nikt nie robił?
2019-10-28 18:14
  
 
 2015-03-31 23:12:06

kris a co bys chcial ogladac? kiebacha, piwo, tosty i takie tam zlotowe akcesoria czyli standard jak przyjezdza tak malo osob to nawet nie warto tego fotografowac
2018-06-27 19:50
  
 
 2015-03-31 23:26:12

Cytat:
2015-03-31 23:12:06, kupiec pisze:
kris a co bys chcial ogladac? kiebacha, piwo, tosty i takie tam zlotowe akcesoria czyli standard jak przyjezdza tak malo osob to nawet nie warto tego fotografowac



Jak widzę na zdjęciach pijacką mordę Kleszczaka to od razu mam uśmiech na twarzy
Ciesz się, że nie było kociołka Panoramixa
2020-03-13 16:18
  
 
 2015-04-01 07:00:34

przez kociołek panoramiksa swoje życie zmieniłem.
Fotki mam może trzy, ludzi trochę było ale my się integrowaliśmy. Mało fotek się robiło.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2020-06-01 08:28