forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

Abs i jego usunięcie

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2015-08-04 22:07:48

usuwał ktoś abs z escorta mk7??

da sie jakoś mądrze to opanować?

teoretycznie dwa przewody wychodzą z serwa do pompy abs i z pompy też dwa czy wystarczy je tylko polączyć? omijając pompe

i który z którym??
2016-09-29 20:45
  
 
 2015-08-05 07:29:24

ja usuwałem ale całą instalację.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2019-08-21 17:39
  
 
 2015-08-05 08:36:50

instalację też będe wywalał, tylko chciałem sie pozbyc też pompy bo mi tam miejsca brakuje
2016-09-29 20:45
  
 
 2015-08-05 11:35:21

wstawiłem pompę bez absu.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2015-08-05 11:36:16 ]
2019-08-21 17:39
  
 
 2015-08-05 11:54:37

Cytat:
2015-08-04 22:07:48, daras84 pisze:
usuwał ktoś abs z escorta mk7?? da sie jakoś mądrze to opanować? teoretycznie dwa przewody wychodzą z serwa do pompy abs i z pompy też dwa czy wystarczy je tylko polączyć? omijając pompe i który z którym??



Ja tez to usuwałem i normalnie wkręciłem w pompę przewody hamulcowe.nie ma raczej znaczenia który jest który.zbiorniczek wyrównawczy wymieniasz na ten z wersji bez abs i juz.

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2019-08-10 15:07
  
 
 2015-08-05 22:08:01

no i o to mi chodziło

w takim razie jutro go wypier....

a zbiorniczek daje z mdo bo ma wyjście na hydro

Luki RS tak sobie dzisiaj myslałem

i wyszło że dzieki tobie zaczęłem przygodę z rs2k

bo pierwszego rozbitego rsa kupiłem od ciebie i motor jako pierwszy w pl. wszadziłem do fofi

2016-09-29 20:45
  
 
 2015-08-06 22:11:05

zrobione dzięki,

przewodów nie da się "żle" podłączyć bo każdy jest innej średnicy (końcówka gwintowana)

zbiorniczek z mdo zamontowany pasuje idealnie (jak by kto przerabiał na hydro sprzęgło)
2016-09-29 20:45
  
 
 2015-08-08 08:11:39

Cytat:
2015-08-05 22:08:01, daras84 pisze:
Luki RS tak sobie dzisiaj myslałem i wyszło że dzieki tobie zaczęłem przygodę z rs2k bo pierwszego rozbitego rsa kupiłem od ciebie i motor jako pierwszy w pl. wszadziłem do fofi



Hehe no widzisz ile to już lat lata jeszcze ten motor w tej fiescie?

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2019-08-10 15:07
  
 
 2015-08-08 11:21:02

motor przeżył jedną fieste, potem śmigał w innej a co dalej to już nie wiem
2016-09-29 20:45