POMOCY. Problem z centralnym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy mam wielki problem z centralnym.
Wariuje strasnie (z pilota): raz zamyka nie wszystkie drzwi, raz otwiera np. tylko dwoje drzwi i tak w kolko najrozniejsze schematy.A teraz jeszcze sie zrobilo, ze jak otworze z pilota (oczywiscie nie wszystkie sie otworza) to po otwarciu drzwi po kilku sekundach sie uzbraja centralny.
Aby wytlumaczyc doglebniej wrzuce zdjecia z opisem.

Tutaj wszystkie drzwi sa otwarte jak widac po klamkach wewnetrznych.


Przycisnalem na pilocie zamkniecie i jak widac na zdjeciu zamknely sie tylko drzwi kierowcy (kabaret)


Tutaj nacisnalem przycisk otwierania na pilocie i drzwi kierowcy sie otworzyly a prawe tylne zamknely.Pozostale po skosie ZERO reakcji.



To co przedstawilem nie jest regula. Najrozniejsze scenariusze bywaja jak juz pisalem na poczatku.

Dodam ze centralka z autoalrmem jest uniwersalna a silowniki oryginalne.Stary centralny sie zepsul i nowy uniwersalny zostal wstawiony.
Nawet pomijajac pilot, jak z kluczyka zamkne drzwi kierowcy to nie zamykaja sie wszystkie drzwi jak to powinno nastepowac tylko same kierowcy.
A moze cos ze skrzynka bezpiecznikow?

BAAARDZO PROSZE o pomoc.Moze ktos juz sie z tym spotkal.
Naprawde trudno z tym funkcjonowac na co dzien.



[ wiadomość edytowana przez: WSN dnia 2015-08-26 15:05:47 ]
  
 
Moze poprosić Wiesia o pomoc na najbliższym zlocie ?
Mnie raczej nie bedzie. Ale mysle ze temat do opanowania jest.

Domniemam ze na starym centralnym wszystko było ok ?
Jak tak to odpowiedz sama sie nasuwa.
Stary centralny czyli ? Jakiś chinski zestaw centralnego na pilota ?
Wcześniej miales centralnego na kluczyk fabrycznie ?

Miernik w łapę i heja albo zapraszam do Wro w któryś dzien.

Tak na odległość czuje jaja z elektryka. Moze jakies kabelki sie pomieszały ??

Jak mozesz podaj konkrety o ktore wyżej pytam. Moze cos pomogę.
  
 
Stary centralny dzialal, ale... juz sie cos psulo z kierunkami, bo czasem nie gasly po jednej stronie po zamknieciu lub otwarciu, innym razem zapalaly sie w czasie jazdy tez po jednej stronie(zawsze lewej).Ale co najdziwniejsze zawsze wspolgraly ze soba zamki a nie jak teraz.

Stary centralny to Top SAFE 20 system autoalarm i jest on na karcie gwarancyjnej podbitej przez autoryzowanego dealera forda czyli dokladany w momencie sprzedazy z salonu.(Ale silowniki oryginal fabryczne)
Jak go kupilem z drugiej reki to juz byl z pilotem.Tylko ze po przekreceniu zamka zamykaja sie tylko drzwi kierowcy a nie wszystkie jak powinno byc.

[ wiadomość edytowana przez: WSN dnia 2015-08-27 09:01:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: WSN dnia 2015-08-27 09:03:54 ]

[ wiadomość edytowana przez: WSN dnia 2015-08-27 09:16:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: WSN dnia 2015-08-27 09:17:13 ]
  
 
jak dla mnie to najpierw wypadałoby naprawic oryginaly centralny zeby poprawnie dzialal z kluczyka,a dopiero potem zajmowac sie centralka.

Moje zdanie:

wywal centralke i naprawiaj wersje z klucza
  
 
No i problem rozwiązany...

Przyznam się bez bicia, że to ja Pawłowi zakładałem tą centralkę do sterowania zamkiem centralnym z pilota. Okazało się, że był spalony bezpiecznik 20A ten między przekaźnikami (o którym zupełnie zapomniałem) i przez co nie działał centralny z kluczyka (od chwili zakupu) i wariował przy zamykaniu/otwieraniu z pillota. Zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka działa, ale tylko z tych pasażera, a z tych kierowcy nie. W tym przypadku obstawiam sam zamek w drzwiach albo źle zregenorawałem "przelotkę" między słupkiem a drzwiami kierowcy, więc trzeba jeszcze trochę się pobawić.
Przy zamykaniu/otwieraniu samochodu z pilota zamek centralny już nie wariuje, więc wszystkiemu był winien żółty bezpiecznik.


[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2015-08-27 18:16:27 ]