forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

Wolne działanie strony forumowej.. co do ch..??

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
1 2»
 Autor 
 2016-01-26 13:35:59

Panowie, co jest? Strona ładuje się w takim tempie że można oszaleć - wy też tak macie? Nagłówek i menu wchodzą sprawnie, ale na resztę trzeba czekać nieraz kilka minut.. Żeby nie było, dzieje mi się tak zarówno wchodząc z telefonu jak i z komputera i nie jest to wina internetu - inne strony działają bez zarzutu. Ktoś coś działa w tym temacie? Bo już się całkiem wszystkim odechce tu wchodzić..

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v
Jest: GP 1.9JTD+, 206 1.4
2019-11-14 16:46
  
 
 2016-01-26 13:39:08

U mnie cały czas chodzi dobrze

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2019-11-15 07:16
  
 
 2016-01-26 13:42:23

to nowy rodzaj bana.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2019-11-15 14:52
  
 
 2016-01-26 13:44:50

szkoda tylko że nawet jak nie jestem zalogowany to tak działa kleszczu bez jaj, ja tu poważnie podchodzę do sprawy.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v
Jest: GP 1.9JTD+, 206 1.4
2019-11-14 16:46
  
 
 2016-01-26 14:11:40

nie mam pojęcia co może się dziać, mi nie spowalnia ani nie słyszałem tego od innych.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2019-11-15 14:52
  
 
 2016-01-26 14:11:52

Cytat:
2016-01-26 13:35:59, yezXR3i pisze:
Ktoś coś działa w tym temacie?


Nikt nic nie działa, bo to Tobie 'hakujom' kompa...
2018-10-17 20:40
  
 
 2016-01-26 14:20:29

yeżu PIS już Cię namierzył uważaj u mnie też ok

-----------------
AUTONAPRAWA,LAWETA,SKUP SAMOCHODÓW 602329492
2019-11-12 09:34
  
 
 2016-01-26 15:08:33

U mnie chodzi jak rakieta
2019-10-28 18:14
  
 
 2016-01-26 16:29:37

Kiedy ja nie krzycze w obronie 'demokracji'. Najwyżej to isis moze mnie namierzac albo PO :p ale serio mam lagi straszne i tylko na fefku.. ale to tez nie zawsze tylko czasami..

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v
Jest: GP 1.9JTD+, 206 1.4
2019-11-14 16:46
  
 
 2016-01-26 17:19:29

trzeba zmienić explorera na firefoxa

-----------------
FEFK#2486


www.focusklubpolska.pl
2019-11-12 20:55
  
 
 2016-01-26 19:42:38

Cytat:
2016-01-26 13:35:59, yezXR3i pisze:
Panowie, co jest? Strona ładuje się w takim tempie że można oszaleć - wy też tak macie? Nagłówek i menu wchodzą sprawnie, ale na resztę trzeba czekać nieraz kilka minut.. Żeby nie było, dzieje mi się tak zarówno wchodząc z telefonu jak i z komputera i nie jest to wina internetu - inne strony działają bez zarzutu. Ktoś coś działa w tym temacie? Bo już się całkiem wszystkim odechce tu wchodzić..



Cześć, mogę wiecej info??
1. czy jak wchodzisz na www.fordescort.org juz cos jest nie tak? co Ci sie ładuje, do ktorego elementu dochodzi
2. czy problem sie pojawia dopiero jak otwierasz odsylacz do foruma? Górny baner i menu jest ok a na forum czekasz?

Potencjalnie widze jedną możliwość, ale daj mi info jak Ci dziala to powiem czy to to.


-----------------
FEFK #2481

[ wiadomość edytowana przez: kylo32 dnia 2016-01-26 19:43:44 ]
2019-11-01 19:18
  
 
 2016-01-26 19:46:51

Cytat:
2016-01-26 17:19:29, thomas77 pisze:
trzeba zmienić explorera na firefoxa



firefox to zło,lepszejsza Opera
2019-10-28 18:14
  
 
 2016-01-26 19:50:07

Cytat:
2016-01-26 19:46:51, kris2629 pisze:
firefox to zło,lepszejsza Opera


eee... zrezygnowali z opera link... mega minus u mnie zato

-----------------
FEFK #2481
2019-11-01 19:18
  
 
 2016-01-26 19:50:46

u mnie bez problemów
tylko nie mogę wysłać prywatnej wiadomości nie działa mi opcja "wyślij" tylko na kompie mam taki problem
2018-06-27 19:50
  
 
 2016-01-26 19:53:11

Cytat:
2016-01-26 19:50:46, kupiec pisze:
u mnie bez problemów tylko nie mogę wysłać prywatnej wiadomości nie działa mi opcja "wyślij" tylko na kompie mam taki problem


"U mnie działa"

-----------------
FEFK #2481
2019-11-01 19:18
  
 
 2016-01-26 19:54:41

Cytat:
2016-01-26 19:50:07, kylo32 pisze:
eee... zrezygnowali z opera link... mega minus u mnie zato



mnie to nie przeszkadza,ciężko było się tylko przestawić z firefoxa,mulił strasznie i co chwila zgłaszał awarie,a poza tym naOperze jak i na fonie forum śmiga jak rakieta.
2019-10-28 18:14
  
 
 2016-01-26 19:58:44

Cytat:
2016-01-26 19:54:41, kris2629 pisze:
mnie to nie przeszkadza,ciężko było się tylko przestawić z firefoxa,mulił strasznie i co chwila zgłaszał awarie,a poza tym naOperze jak i na fonie forum śmiga jak rakieta.



Za to gesty myszą mają wypasione, chyba ze juz ich tez nie ma. Dawno nie bawilem sie Operą.

-----------------
FEFK #2481
2019-11-01 19:18
  
 
 2016-01-26 22:24:01

A wiec..strona glowna laduje sie ok prawie zawsze choc czasami bywa ze ciut dluzej. Jak ze niej che wejsc w popularny watek lub forum to wyglada to tak:

a jak w watku klikam inna strone lub odpowiedz to zostaje stary obraz dluzszy czas zanim zaladuje sie nowy 'srodek'.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v
Jest: GP 1.9JTD+, 206 1.4
2019-11-14 16:46
  
 
 2016-01-26 22:24:16

A wiec..strona glowna laduje sie ok prawie zawsze choc czasami bywa ze ciut dluzej. Jak ze niej che wejsc w popularny watek lub forum to wyglada to tak:

a jak w watku klikam inna strone lub odpowiedz to zostaje stary obraz dluzszy czas zanim zaladuje sie nowy 'srodek'.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v
Jest: GP 1.9JTD+, 206 1.4
2019-11-14 16:46
  
 
 2016-01-27 10:47:38

Wygląda na to ze nie jest to wina ostatniej mojej zmiany, powiedz mi jeszcze czy jak zestrony głównej wejdziesz w forum(bez menu) czy jest taki sam efekt, że musisz czekać.
Drugą rzecz którą chciał bym żebyś sprawdził, czy przez motonewsa jak wchodzisz jest to samo? motonews-fefk

-----------------
FEFK #2481
2019-11-01 19:18