[tomex3]escort mk4 xr3i cabrio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I came back
No więc udało się uratować następne auto od śmierci.Znalazłem takie cudo w komisie w Olsztynie.Po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą i jeszcze krótszych negocjacjach w lawetę i ogień.Tak się złożyło,że to ostatni model escorta którego nie miałem tak to mk4.Nie wiem co z nim jeszcze będzie,ale na pewno remoncik przejdzie.W sumie idzie lato może trochę po zrobieniu wycieczek po kraju zobaczymy.Tak czy siak nie mogłem pozwolić,żeby takie auto trafiło na złom.Pokrótce auto to escort mk4 xr3i z z silnikiem 1,6 105km..Blacharsko ładny skrzywdził go tylko jakiś pseudo lakiernik malując go na czarno był biały.Ale za to podpisów autora nie brakuję.W całym domu nie mam tyle firanek co na tym aucie Jak ktoś wie o jakiś częściach do takiego auta.Najbardziej w sumie mi zależy na ładnym dachu i spojlerach ew jakaś ładna tapicerka.I parę fotek w sumie tak jak przyjechał




[ wiadomość edytowana przez: tomex3 dnia 2017-03-08 22:57:47 ]
  
 
Zapytaj użytkownika Martin25400 z Ford-Techu. On ma kilka różnych mk4, włączając xr3


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2016-03-20 15:53:53 ]
  
 
a no dzięki napiszę do niego.I parę fotek które się nie zmieściły w tamtym poście





  
 
zrób go tak jak wychodził z fabryki. I faktycznie biały ładniejszy.
Dach z Sonenlandu nowy. 1800 zł może nawet kosztować.
  
 
dachy są tylko kasa nie mała.Jednak jak będzie to pełna odbudowa nowy dach to będzie konieczność.Zobaczymy co z tego da się zrobic.Myślę jednak nad doprowadzeniem do oryginału więc kolor wróci biały.
  
 
Tu nie ma się nad czym zastanawiać, musi być biały

Szkoda ze nie mk3 bo mk4 to jednak trochę jeszcze jest w poslce.

A miałeś już mk1 i mk2?
  
 
miałem epizod z mk1 ale sie nie nadawał i poszedł do ludzi ale to było w 1996r wtedy jednocześnie miałem przez moment dwa mk2. Jeden był remontowany a drugi był dawcą równolegle z capri mk1.Niestety remont capri pochłoną takie pieniądze,że escorta zrobiłem i sprzedałem.Capri potem też.Zeby tamte czasy się wróciły to wszystkie te auta były by u mnie.Ale człowiek był młody i inaczej myślał. W tamtych latach te samochodu kupowało się za grosze ale w milionach
Ech szkoda .że to se ne wrati
  
 
hi znalazłem archiwalne zdjęcia capri,escort mk3,taunus pontiac transam.I człowiek jakby młodszy z innym podejściem do roboty



no i robur,a w szklarni czerwona mk2 która potem była biała

[ wiadomość edytowana przez: tomex3 dnia 2016-03-21 17:11:27 ]
  
 
siedzi dumny suchoklates na masce
  
 
a żebyś wiedział jak go przywiozłem wszyscy pukali się w głowę,że chcę to robić.Nie ukrywam ,że sam nie miałem wiary w siebie to pierwszy mój tak poważny projekt.Odbudowa od zera.W tamtych czasach to było coś
  
 
tomcio tu masz cos dla twego bolidu KLIKADEŁOO
tylko ta cena dosc bardzo wyjeta z dupy


[ wiadomość edytowana przez: PiEkU dnia 2016-03-22 16:13:55 ]
  
 
wiem już z gościem się dogaduję odnośnie paru rzeczy ma całego na części.Większość rzeczy raczej do remontu.Ale na bezrybiu to i rak ryba
Dzieki za wszelkie info
  
 
Prace przy escorcie trwają,został rozebrany i szykuję się do lakieru.Udało się również zdobyć trochę rarytasów spojlery progowe,zderzak z dokładką,elektryczny dach i szyby.Jak wcześniej pisałem idę w miarę możliwości w oryginał.Kolor już dobrany będzie biały.Generalnie mega zadowolony jestem ze stanu budy.Praktycznie nie ma rdzy.










[ wiadomość edytowana przez: tomex3 dnia 2016-04-23 22:30:56 ]
  
 
O i szybę zdjales da radę jeszcze w całości założyć ta uszczelke?

  
 
tak spokojnie nawet miękka była i tu jest już bez tego porąbanego klina
  
 
Świerże fotki jeszcze ciepłe

  
 
rdze jak zlikwidowałeś?
  
 
W sumie nie było jej dużo,a tam gdzie była to powierzchowna.Najpierw czyściłem do żywca potem podkład reaktywny,szpachla,epoxyd,filer i lakier.To chyba najlepiej sprawdzająca się metoda.Oczywiście w przypadku dużej korozji tylko wycięcie blachy zdaje egzamin
  
 
A jak tam sytuacja od spodu?
  
 
spód jest super tylko zabezpieczyć,w końcu to cabrio