Gażnik 34S2C do Łady - jakie nastawy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć, założyłem taki gaźnik do Łady 1300 i mam pytanie do fachowców - jakie nastawy (zwężki/dysze/gardziele itp) założyć aby autko było jak najmocniejsze i pracowało równo, bez zająknięć itp.
Spalanie tutaj nie jest bardzo istotne - to i tak zabawka a nie dupowóz.
Oczywiście, na odległość to sobie można gdybać ale jakieś pojęcie zapewne macie, a je ten gaźnik pierwszy raz mam na aucie.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
ja bym zaczął od nastaw jak dla fso 1300
34s2c a jaka końcówka oznaczenia?
  
 
Po prostu 34s2c, bez elektrozaworu. Gardziele ma obie 24. Ale kupiłem go od kogoś z forumpare lat temu, jest po wymianie uszczelek itp więc nie mam pewności czy mie było coś kombinowane z dyszami a i nie wiem z jakiego auta jest zdjęte. Ale chyba te gaźniki byle produkowane od 86-tego więc czy wtedy FSO robili silniki 1300. No chyba że się mylę.


-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Robili, oznaczenie dla 1300: 34s2c14.
Nie mam niestety dostępu do dobrej książki a tylko skan z katalogu kliszowego słabej jakości ale z tego co udało mi się odczytać:
Gardziel 24/24
Rurka F35/F30 (ja bym dał obie F30)
Dysza główna 120/125
Dysza powietrzna 210/230
dysza wo/przejściowa 045/100
Poziom ustawiłbym na początek tak jak dla starego gaźnika to jest 5,5 zamiast 8mm.
  
 
Ok, spróbuje tak to ustawić.
Wielkie dzięki

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2016-05-04 11:53:30 ]