Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() A13 SYMPATYCZNY GOŚĆ ![]() Lada 2107 Warszawa | 2016-10-06 22:00:57 Zaciski w Ladzie trzeba robić parami, bo to się właśnie tak kończy. Jak zmieniać to obydwa, jak smarować, to też obydwa.
Nierówno biorą i tyle. Normalna sprawa. Tamten nieruszany zacisk jest pewnie zapieczony. |
janjestemjan Kandydat na Kandaydata łada 2107 kielce | 2016-10-09 10:57:29 klocek powinien delikatnie dać się poruszać jeśli nie drgnie a jak pukniesz go młotkiem w strone cylinderka i wtedy da się go ruszyć to tłoczek do wymiany...
ale wydaje mi się że jeśli po częśtym hamowaniu zaczyna sie blokowac koło to wina leży po stronie pompa-serwo... odłącz przewód pociśnienia od serwa i spróbuj tak troche pohamować...może serwo winne... |
fragles94 Łada 2106 1500s Wrocław | 2016-10-09 11:45:50 Jak to może być wina pompy/serwa/płynu skoro on ma problem tylko na jednym zacisku? No kurwa. |
janjestemjan Kandydat na Kandaydata łada 2107 kielce | 2016-10-09 14:23:46 bo może tylko ten działa... |
Patryk_2103 Kalisz | 2016-10-11 14:41:05 No ale kurde nowka zacisk do wywalenia ? i czemu ma nie byc sensu wymieniac lub naprawiac ? |
![]() mylkus3 Łada 2107 Lubin/Wrocław | 2016-10-11 14:52:47
Zgadza się, ale lewy zacisk jest nowy więc wątpliwe że blokuje koło bo np jest zapieczony i nie chce się sam cofać. Natomiast prawy, jako że jest stary to może ciężko chodzić i dlatego się nie blokuje od pompy (tłoczki wysuwają się znacznie mniej lub wcale w porównaniu do nowych lewych). Najprościej dać 4 nowe, jednakowe cylinderki, dobrze wyregulować pompę i po kłopocie ![]() |
Patryk_2103 Kalisz | 2016-10-11 14:55:44 tak chyba zrobie i kupie wszystkie nowe ale zeby wyprostowac prawy zacisk czyli stary tez dziala dobrze i nie blokuje kolo ale zobaczymy jak zmienie tloczki
|
fragles94 Łada 2106 1500s Wrocław | 2016-10-11 20:58:33
A co to jest za zacisk? Masz jakiś link albo zdjęcia tego co kupiłeś? |
![]() A13 SYMPATYCZNY GOŚĆ ![]() Lada 2107 Warszawa | 2016-10-13 21:45:50 Przy wymianie kompletu cylinderków warto się zaopatrzyć także w te przewody stalowe, co łączą cylinderki i komplet zabezpieczeń przed wysuwaniem. Koszt niewielki, a jest znaczne ułatwienie. Poza tym na nowych cylinderkach czasami źle się uszczelnia ten giętki przewód na miedzianej podkładce. Watro mieć taką podkładkę zapasową także.
Ja osobiście mam zawsze dodatkowy zestaw starych zacisków który robię sobie na spokojnie, a gdy są gotowe, działam szybką podmiankę przy aucie. Dawniej próbowałem rozkładać stare cylinderki, polerować, zmieniać gumki, ale to wszystko "..jak krew w piach.." ciekną, zacinają cię itp. I na koniec jeszcze jedno, może się zdarzyć, że nawet nowe zaciski będą nierówno brały..ot taka maszyna A13 |
scianka Kandydat na Kandaydata ełk | 2016-10-13 23:11:20
wiem jak to jest miec taki problem z hamulcami. tez probowalem wszystkiego miedzy innymi wpadalem na ta0kie same pomysly co ludzie w tym wątku i robilem wszystkie proby wykrycia przyczyny tej usterki. ile pracy czasu kasy mnie to kosztowalo to tylko ja to wiem. ale bylo warto bo w koncu sie udalo. pochwale sie ze wiem jaka jest przyczyna... jestescie ciekawi do czego wreszcie doszedlem? ![]() |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2016-10-14 00:25:42
Wysyłacie SMS o tresci: "ciekawość" pod numer 7997, koszt to 9,99 zł +VAT. |
scianka Kandydat na Kandaydata ełk | 2016-10-14 01:55:39
he he ... dobre. ![]() |
scianka Kandydat na Kandaydata ełk | 2016-10-14 02:02:21
a gdy sie bawisz hamulcem na parkingu gdy silnik pracuje na wolnych obrotach to obroty wzrastaja delikatnie w momencie wciskania hamulca? |
![]() morphio ŁADZIARZ ![]() VAZ 2107 148kM Opole | 2016-10-15 21:20:49 proszę cię, to że u ciebie serwo padło, zaworek w nim albo wąż do niego to nie jest powód dlaczego jedno koło na osi hamuje "normalnie" a drugie "blokuje" |