Klasyczny Sprint - 20/08/2017r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Klasyczny sprint
Tego jeszcze nie było!!! Wychodząc naprzeciw coraz większej rzeszy użytkowników klasycznych pojazdów zapraszamy na I Klasyczny Sprint - imprezę towarzysko-sportową dla amatorów oraz zawodników z licencją, mającą na celu propagowanie klasycznej motoryzacji oraz bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Sprawdź siebie i swojego klasyka na próbie sportowej na zamkniętym, bezpiecznym obiekcie.


Osoby posiadające klasyczne pojazdy, które nie wystartują w sprincie serdecznie zapraszamy na towarzyszący imprezie zlot pojazdów zabytkowych
(informacja poniżej).

Krótka Charakterystyka "Klasycznego Sprintu":

· Termin i miejsce: 20.08.2017, Tor FCA Tychy,
· Liczba uczestników : max 80 załóg,
· Charakterystyka próby: 2000m, 3 przejazdy,
· Wpisowe: 120-150 zł (dla członków AZT 100 zł),
· Samochody dopuszczone: wszystkie klasyczne pojazdy dopuszczone do ruchu oraz konstrukcje sportowe wyprodukowane przed rokiem 1993. Dopuszcza się start samochodów młodszych (do 1995 roku włącznie) posiadających szczególne walory zabytkowe lub sportowe . Pojazdy te zostaną dopuszczone do zawodów według uznania organizatora,
· Uczestnicy: Załogę stanowi kierowca i pilot. Kierowca musi posiadać ważne prawo jazdy kat. B, pilot musi mieć ukończone 17 lat. Dopuszcza się start zawodników z licencją sportu samochodowego. JEDZIEMY W KASKACH !!!
· Podział na klasy (według pojemności skokowej silnika):
· K1 - do 1200 cm3,
· K2 - powyżej 1200 cm3 do 1600 cm3,
· K3 - powyżej 1600 cm3 do 2000 cm3,
· K4 - powyżej 2000 cm3,
· OPEN - zawodnicy z licencjami sportu samochodowego, pojazdy zmodyfikowane niezgodnie z duchem epoki, samochody nie spełniające kryterium wieku. Zawodnicy z klasy OPEN nie będą wliczani do końcowej klasyfikacji generalnej.

Wkrótce udostępniony zostanie regulamin uzupełniający ze szczegółowymi informacjami.

Imprezą towarzyszącą będzie ZLOT POJAZDÓW ZABTOWYCH
Zapraszamy wszystkich użytkowników starych pojazdów na towarzyszący sprintowi zlot pojazdów zabytkowych. Zaprezentujcie się szerokiej rzeszy kibiców zaszczycając swoją obecnością to niecodzienne święto motoryzacji.

Krótka charakterystyka zlotu:

· Termin i miejsce: 20.08.2017, Tor FCA,
· Wpisowe: 30 zł – w tym pamiątkowy dyplom, pamiątkowe naklejki, posiłek dla każdego członka załogi.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY , wkrótce więcej informacji na stronie www.azt.tychy.pl oraz na naszym profilu na facebooku.
  
 
Filip orientujesz się czy jest to jednorazowy pomysł czy jest szansa ze będzie więcej tego typu imprez ??
  
 
Cytat:
2017-07-13 20:29:09, bimber1 pisze:
Filip orientujesz się czy jest to jednorazowy pomysł czy jest szansa ze będzie więcej tego typu imprez ??




Zobaczymy jak będzie z chętnymi, jeśli będzie zapotrzebowanie na taką imprezę, to będą kolejne edycje.


Zachęcam do startu, BK będzie z głową, z uwagi na wiek aut
  
 
Można się już zgłaszać

Ja jadę jako "0"
  
 
Cytat:
2017-08-07 22:51:26, rallyfilip pisze:
Można się już zgłaszać Ja jadę jako "0"



Napisze szczerze, że z frekwencją szału nie ma w związku z tym mam propozycję, dla klubowiczów wpisowe 100 zł !!!!!

Panowie, nie dajcie się prosić
  
 
Kurde Filip tydzień temu mi się dziecko urodziło, ręce zamiast pod maska w fiacie to w pieluchach trzymam....nawet szukałem ostatnio kogoś kto mi auto ogarnie do startu,ale lipa jest bardzo chciałem ale nie tym razem, mam nadzieje ze impreza wypali i zorganizujecie jeszcze raz coś takiego. Powodzenia
  
 
Żebym tylko miał czym, to bym się chętnie wybrał... ale ostatnio u mnie lipa, a Volvo w 90 konnym dieselku nie pojadę
  
 
Czas na krótkie podsumowanie imprezy

Zacznę od pogody, bo trudno latem sobie taką wyobrazić. Od rana w całym regionie deszcz, 16-17 stopni, co gorsza zgodnie z wcześniejszymi prognozami pogody, tylko niedziela miała być fatalna.

Tak więc zlot mieliśmy "załatwiony", przyjechało około piętnastu aut. To nie przeszkodziło w przeprowadzeniu zaplanowanych zabaw i konkursów.

Część sportowa wypadła znacznie lepiej ! Na starcie pojawiło się trzydzieści załóg i mimo trudnych warunków,tylko jedna załoga nie dojechała do mety (Peugeot 106 mk1- urwane łapy silnika po hopie). Generalkę wyjął mój kolega, Sławek Forma - Opel Astra Gsi, drugi był ładny oryginalny CRX. Z ciekawych aut to na pewno klasyczne Mini. Rozmawiałem z właścicielem, auto ponoć leje Cento. Nie ma się co dziwić - 650 kg i hamowane 111KM i 130NM z silnika 1,3.
Toyota Celica GT4 Tomka Mrzygłóda latała bokami. Nie zabrakło na szczęcie Fiatów 126, na starcie stanęły trzy.

Mar pilotował Żuka ! z Boryną za kierownicą

Tu od razu przejde do słynnego torowego BK, o którym i tym razem rozmawialiśmy z Marem.
Pojawiły się problemy z dopuszczeniem seryjnego malucha bo miał seryjne fotele, a te nie mają jak wiemy zagłówka, a w przepisach ogólnych jest napisane, że auto które chce wystartować, musi mieć zagłówki.

Poruszyliśmy tę kwestię i podczas kolejnej edycji, bo mamy zamiar kontynuować za rok, bedzie wzięta na to poprawka. Ze względu na charakter imprezy będzie można dopuszczać pewne rozwiązania z epoki.