KABRIOLET - pielęgnacja dachu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ponieważ w temacie jestem zielony poprosiłbym w kilku słowach najważniejsze zasady: co robić trzeba, a czego robić nie wolno.

Może ktoś jakieś niedrogie a dobre środki konserwujące poleci?


[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2017-10-24 00:57:51 ]
  
 
Cytat:
2017-10-24 00:55:54, szymon1977 pisze:
Ponieważ w temacie jestem zielony poprosiłbym w kilku słowach najważniejsze zasady: co robić trzeba, a czego robić nie wolno. Może ktoś jakieś niedrogie a dobre środki konserwujące poleci? [ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2017-10-24 00:57:51 ]




Chętnie pomogę jako zawodowy detailer

Na dzień dobry pytanie z jakiego materiału jest dach wykonany?


A tak ogólnie to trzeba dobrać preparat do wyczyszenia powierzchni, szczoteczki.

Po osuszeniu impregnacja i tu zależnie od powierzchni.
  
 
Jeszcze go nie ma, ale będzie. Najprawdopodobniej Fiat 500c, ewentualnie 108/c1/aygo z dziurą w dachu (żona kazała). W obu przypadkach dach chyba płócienny?

Napisz w kilku słowach na co zwrócić uwagę oglądając dach przed zakupem. Boję się, że jako detailer przesadzisz, ja jestem antydetailerem, ale spróbujmy. Nie chcę się wpieprzyć na minę.
  
 
Co tu dużo mówić, zaniepokoić powinny uszkodzenia mechaniczne, z brudem można sobie poradzić
  
 
A jak z pleśnią?
Czy jest problemem, że dach nie będzie czarny tylko beżowy albo bordowy?
A czy dach, który dawno nie był impregnowany i wchłania wodę jak gąbka po zaimpregnowaniu będzie miał dobre właściwości i normalną trwałość?
Rozumiem, że wszelkie przecieki dyskwalifikują auto?

  
 
Cytat:
2017-10-27 21:43:20, szymon1977 pisze:
A jak z pleśnią? Czy jest problemem, że dach nie będzie czarny tylko beżowy albo bordowy? A czy dach, który dawno nie był impregnowany i wchłania wodę jak gąbka po zaimpregnowaniu będzie miał dobre właściwości i normalną trwałość? Rozumiem, że wszelkie przecieki dyskwalifikują auto?



Kolor nie ma znaczenia.