Lada Klub Polska:forum klubowedołącz do klubuklubowiczesamochody
  

Lada Niva Urban

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2021-02-17 01:15:12

Mam następujący problem brak zasilania bezpieczników po załączeniu stacyjki co skutkuje brakiem oświetlenia, świateł awaryjnych itd. sprawdzone wszystkie bezpieczniki, stacyjka.
2021-02-17 04:46
  
 
 2021-02-17 13:14:35

Jakbyś opisał, jaką masz skrzynkę bezpieczników byłoby łatwiej, tym bardziej, że to niva Urban, a raczej posiadających takową, można policzyć na palcach. Następna sprawa, skoro jest brak awaryjnych, to skrzynka powinna dostać + osobno, a nie przez stacyjke

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2021-02-25 07:46
  
 
 2021-02-19 06:37:02

Bernard 1977.Żebyś opisał dokładnie czego brak łącznie z awaryjnymi to bym wiedział od czego zacząć.Wydaje mi się że model Urban nie odbiega zbytnio z elektryką od zwykłej 1,7MPi.U mnie raz zginęło dużo rzeczy z oświetlenia,awaryjne też,kierunki,wycieraczki i za to był odpowiedzialny przekażnik który jest nad nakolem od strony kierowcy w samym rogu.Trzeba zdjąć plastykowy boczek (ten z pokrywką od bezpieczników ECU) i ten przekażnik jest w samym narożniku,zamontowany wyżej od pozostałych.Może moja porada Ci się przyda.
2021-02-27 05:51
  
 
 2021-02-23 23:16:10

Cytat:
Wydaje mi się że model Urban nie odbiega zbytnio z elektryką od zwykłej 1,7MPi



Jeśli to prawda, to elektryka w tym aucie jest mega nierozwązywalną zagadka. Permanentna sraczka. U mnie pomaga pogmeranie bezpiecznikami, które w losowej kolejności przestają kontaktować. Nie pomagają żadne naprawy.
Jak to nie daje rady to po kolei połączenia. Jak wszystkie przejrzysz i oczyścisz, to na chwilę jest spokój ale później i tak zwieracze puszczają.

Taki urok tego auta.

-----------------
Lada Niva - auto-biegunka
2021-02-27 09:10
  
 
 2021-02-27 06:18:19

Kamil_H.W pełni się z Tobą zgadzam co do elektryki w Nivach czy to na jednopunktowym czy wielopunktowym wtrysku.Kicha niesamowita.Masy rdzewieją i nie kontaktują,w ogóle wszystkie połaczenia elektryczne są bardzo słabo odporne na wilgoć.Pozwolę sobie opisać z czym "walczę" w swojej 1,7MPi z LPG II generacji i już ręce mi opadają z braku pomysłów.Z pracą silnika jest wszystko ok,chodzi jak szwajcarski zegarek i nie mam tutaj żadnych zastrzeżeń.Ale zaświeca mi się kontrolka CE (słynna w Nivach i chyba mało kto z właścicieli Niv nie wymontował jeszcze od niej żarówki).Dwóch elektryków po odczycie konkretnym interfejsem mówi mi że to jest błąd zaworu absorbera oparów benzyny.Kupiłem nowy orginał,kupiłem dwa używane od Renalut Clio/Megane z lat 1996-2003 bo jest identyczny i ma taki sam opór.Błąd jest nadal.Już wszystko robiłem co możliwe i dalej wyskakuje ten sam błąd.Nawet słyszałem,że ten błąd to znak że jest uszkodzony sterownik silnika (komputer).Ale u mnie nie ma żadnych przeróbek instalacji,jest tylko wpięcie LPG i przez długie lata nic się nie działo co by uruchamiało kontrolkę CE.W końcu usunąłem wężyki od zaworu absorbera,w obudowie przepustnicy zaślepiłem wlot tych oparów "idących" od zaworu absorbera.Silnik pracuje na wolnych obrotach jeszcze równiej i jakiekolwiek sporadyczne strzały w tłumik przy zwalnianiu ewidentnie się skończyły.Żadnej wyczuwalnej dziury przy nagłym przyśpieszeniu nie ma.Zawór absorbera został bo nie da się go usunąć i słychać jak pracuje.A niech sobie pracuje "na sucho".Teraz mam pytanie w pamięci komputera da się go usunąć,wykasować?Jedni mówią że da się,a drudzy mówią ze się nie da.Według opisu z rosyjskiej strony piszą że się da to zrobić.I naprawdę nie wiem kogo słuchać.
2021-02-27 05:51
  
 
 2021-02-27 09:14:53

Cytat:
Teraz mam pytanie w pamięci komputera da się go usunąć,wykasować?



Mówisz o wykasowaniu błędu?

-----------------
Lada Niva - auto-biegunka
2021-02-27 09:10