MotoNews.pl
  

Uszczelniacz wału... [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Złozyłem jakieś 4 tyś km. nowy silnik i nie wiem czemu już trzeci raz poszedł mi w nim uszczelniacz wału korbowego-ten od strony filtra odśrodkowego Czy ma ktoś jakies patenty na wzmocniony uszczelniacz? Jest wogóle coś takiego? Gdzie to można kupic?
  
 
Wyjaśnij moze dokładniej o co ci chodzi,o jaki uszczelniacz.Bo od strony filtra masz:
1)simmering wbity w obudowę rozrządu który uszczelnia koło pasowe nabite na wał
2)o-ring uszczelniający filtr odśrodkowy do koła pasowego
O który ci chodzi uszczelniacz?
  
 
ODp nr. 2
  
 
w takim układzie prawdopodobnie odwija ci się przy sciskaniu o ring i zostaje zagięty i scisnięty przy dokręcaniu srub.Zrób tak:posmaruj bogato cały o ring silikonem i załóż na filtr odsrodkowy dociskając delikatnie srubokrętem zeby naszedł do konca.Pomoze to w tym ze się nie będzie podwijał bo go silikon przytrzymuje.Powinno byc ok
  
 
Żadnych silikonów!!!! Weź zapodaj nowy oring i wyczyść idealnie ten rowek co leży ewentualnie lekko naprawde lekko smarem , ja już 5 razy zmieniałem to u siebie to u kumpli i jest all ok. Upewnij się że napewno to jest to a nie zimering na wale...dokręcasz zakładam po przekątnych a nie pokolei jak leci...co???
  
 
Zgadzam sie z Daymonem ale ja zawsze smarowałem nowym olejem. U mnie jest inny problem wymieniłem niedawnoe simering na wale od strony koła zamachowego starym mi leciało założyłem nowy i też leci, wiem że istnieje możliwość uszkodzenia go podczas montażu ale raczej oki założyłem bez uszkodzeń. Narazie tak pośmigam i przy kolejnym wyciąganiu silnika postaram sie to zrobic. Czy jest mozliwość jakiegoś innego uszkodzenia jesli silnik poszcza olej od strony koła zamachowego, cały czas po nagrzaniu silnika z osłony koła spadnie kilka kropel ojeju. Może wał podjechany już albo co???
  
 
Master kup sobie uszczelniacz CORTECO!!!! Tylko taki inne to chłam!!!! Są najlepsze. Podczas wkładania koniecznie czymś płaskim wbijaj, najlepiej deske cienką połóż tą szerszą powierzchnią i po uprzednim lekkim włożeniu w panwie wbij uszczelniacz, posmaruj olejem całość aby miało poślizg i uważej na sprężyne aby Ci nie spadła i guma się nie podwinęła. Pozdro
  
 
Rutkus a niezapomnialem wlozyc o-ringu ? Simering to nie wszystko Ja niedawno wymienialem sprzeglo i sciagnolem kolo zamachowe bo mi cieklo wlasnie z walu i zalorzylem o-ring w miejsce do tego przeznaczone i wszystko jest git.
  
 
Cytat:
2003-10-20 07:23:13, Maczos pisze:
Rutkus a niezapomnialem wlozyc o-ringu ? Simering to nie wszystko Ja niedawno wymienialem sprzeglo i sciagnolem kolo zamachowe bo mi cieklo wlasnie z walu i zalorzylem o-ring w miejsce do tego przeznaczone i wszystko jest git.


Czytasz te posty jemu nawala olej przy rozrządzie!!!! Arti napisz to co pisałeś.....bardzo mądre i rzeczowe...pozdro
  
 
DaymoN, to chyba ty nie czytasz, bo Rutkusowi chodziło właśnie o stronę przy kole zamachowym, a to do jego wypowiedzi się odniósł Maczos.
  
 
Chyba nie musze wiecej dodawac do wypowiedzi Widynka
Dzieki Widynek za sprostowanie koledze o co chodzi
  
 
Dzinx wszystkim za podpowiedzi, jesli chodzi o oring to założyłem, ale kto wie czy sie gdzieś coś niepodwineło albo simernig trefny (uszkodzony) bedzie czas sie zobaczy!!
  
 
Jeśli cieknie od strony koła zamachowego to jest jeszcze możliwość, że masz pęknięty blok w miejscu mocowania panwii głównej w bloku. Pęknięcie może być niewidoczne i dość kłopotliwe do wykrycia.