MotoNews.pl
  

Wymiana cylinderka i szczęk z przodu (126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Musze dokonać wymiany szczęk na przodzie, oraz wymienić jeden cylinderek (podobno mozna pojedyńczo), ponieważ odpowietrzając układ ukręcony został odpowietrznik.
O ile z wymianą szczęk nie będzie większych problemów. Proszę o porade jak wymienić cylinderek.
  
 
z przodu jest prosto:bierzesz jakis zacisk,np.stolarski i sciskasz go na przewodzie gumowym.odkrecasz go od cylinderka,wymieniasz,skrecasz i luzujesz scisk.odpowietrzasz i gotowe
  
 
Tak dokładnie - najpierw należy odkrecić przewód, inaczej nie dojdziesz do mocowania cylinderka - 2 x M5 czyli na kluczyk 10. Zakładasz nowy cylinderek i po sprawie - pamiętaj tylko o podkładkach miedzianych przy przykręcaniu przewodu gumowego - powinny iść dwie takie podkładeczki - jak nie założysz, będzie sie tamtędy wydostawał płyn.

Jeśli masz stary typ chamulców to kupuj szczeki,których samoregulatory na całej długości otworu do osadzenia na trzpieniu - mają taką samą średnice - o ile sie nie myle 9 mm - z minimalnym zfazowaniem na końcu - inaczej, jeśli bedą miały stopniowane średnice ( pół długości otworu większa średnica ) nie będzie chamulców - taki przypadek miałem u siebie - szczęki zsuwały się na tych otworach i skok pedału=porcja płynu nie wystarczało na dopchnięcie ich do tarcz

tydzień temu założyłem szczęki z Gdańska i chamulce sa zarąbiste heheh jak na 21 -letniego kajtka
  
 
Cytat:
Tak dokładnie - najpierw należy odkrecić przewód, inaczej nie dojdziesz do mocowania cylinderka - 2 x M5 czyli na kluczyk 10


2 x M6 czyli klucz 10.M5 to są na klucz 8
  
 
Te miedziane podkładki mają być nowe, czy poprostu mam niezgubić tych co zdemontuję, i pamietać o założeniu...
  
 
ja zmienialem ostatnio i zalozylem te co byly - ale jak bedziesz w sklepie lub masz niedaleko to wez nowe - one grosze kopsztuja a zawsze to pewniejsze