MotoNews.pl
6 Paliwa Shell - V-Power i inne. (28398/18)
  

Paliwa Shell - V-Power i inne.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tu zamieszczam ciekawy link do artykułu o paliwach Shella w dzisiejszej Rzepie.

Oto kilka cytatów, myślę że Was zainteresuje:

"Wprowadzenie do sprzedaży nowego paliwa to ogromne zadanie. Wiedzą o tym pracownicy Shellaâ który jest obecny na 80 rynkach świataâ z czego na ponad 30 z nich zajmuje pozycję lidera. "

"Paliwo powstaje ze zmieszania dwudziestu pięciu produktów rafinacjiâ a następnie poddawane jest testom na najtrudniejszym z punktu widzenia silnikowców torze - Monzie. Jednak Ferrari otrzymuje czasem paliwo przygotowane specjalnie na konkretny tor. "







[ wiadomość edytowana przez: jackal dnia 2003-10-21 11:18:09 ]
  
 
heh, artykuł przypomina trochę sponsorowany, ale tylko trochę
  
 
Artykuł jest jak najbardziej sponsorowany, ale propagandę należy przepuścić mimo uszu, reszta jest całkiem ciekawa.
  
 
Używaliście może kiedyś tego paliwa? (pytam z ciekawości, bez podtekstów)
  
 
Cytat:
2003-10-21 13:38:51, pysiak pisze:
Używaliście może kiedyś tego paliwa? (pytam z ciekawości, bez podtekstów)


ubiegłej zimy parę razy zatankowałem do Diesla ten ich "Power". Według mnie jest to dobre paliwo, albo jeszcze inaczej - ONO JEST TAKIE JAKIE WŁAŚNIE POWINNO BYĆ!!!!!
Pozostała przytłaczająca większość po prostu robi użytkowników (kierowców i ich autka) w konia "wychodząc na swoje" za wszelką cenę. Podobne wrażenia mają Ci co tankowali za granicą (na zachodzie) w dobrych stacjach.
Różnicę czuć nie dlatego że paliwo shella jest lepsze, ale dlatego że inne są w przeważającej większości gorsze - i takie jest moje zdanie i tej wersji bedę się trzymał


[ wiadomość edytowana przez: Meteor dnia 2003-10-21 13:48:03 ]
  
 
Staram sie cały czas jeżdzić na tym paliwie. Przynajmniej zimą nie miałem problemów z zapalaniem a silniczek tez ładnie chodzi.
  
 
zgadzam sie z przedmówcą (Meteor) - ono po prostu jest takie, jkie powinno być normalne paliwo... ja mam humor i (rzadziej) kasę, to zalewam, bo mi ładniej pracuje i to bezdyskusyjnie (ae w dod. konie to raczej nie ma co wierzyć)
  
 
To pewnie w końcu trzeba będzie spróbować tej rewelacji, ale naklejki "Tankuję na Shell" nie nakleję
  
 
Ja akurat jeżdżę na gazie, więc nie mam potrzeby tankować V-Power, chociaż do aut LPG benzyna i tak jest potrzebna, więc może zacznę...
Dość często zdarza mi się tankować na Schellu Power-Gas i jest różnica! Może w przyspieszeniu ona jest niezauważalna, ale mam wrażenie, że auto jest bardziej elastyczne, silnik jakoś tak "lżej" ppracuje, a poza tym mniej pali. Wczoraj wracając z Katowic udało mi się utrzymać spalanie "w trasie" w 8 litrach LPG przy prędkościach 110-120 km/h. Nie wiem czy to dla Was dobry wynik, ale mnie się żadko zdarza go uzyskać.
Żałuję bardzo, że w Częstochowie nie ma Power-Gas na stacjach, najbliższą mam w Katowicach, więc przy każdej bytności tankowanie obowiązkowe
  
 
Zdaje sie ze Micaj kiedys pisal o strasznym syfie w filtrze gazu jaki mial po tankowaniu na Shellu.
  
 
Filtr gazu w benzynie, czy w gazie ??? Co on tankował gaz na Shellu??? Gaz V-Power???
  
 
Cytat:
2003-10-21 14:21:25, jackal pisze:
Filtr gazu w benzynie, czy w gazie ??? Co on tankował gaz na Shellu??? Gaz V-Power???



Filtr gazu i Shell gaz - pysiak pisal o tankowaniu gazu na Shellu
  
 
Zalalem ostatnio V-power racinga i fakt faktem ze spodziewalem sie ze cosik bedzie czuc w mojej gti ale coz.... male rozczarowanko a po 4.30 za literek to nie bede juz tankowal hehe
  
 
Ja też staram się od czasu do czasu wlac coś dobrego do swojego autka, i tankuję V-power 99. moim zdaniem różnica jest kolosalna. Samochód ma jakby więcej chęci do jazdy i szybciej się "wkręca" na obroty. Z rozmowy z pracownikiem stacji, wiem że ta benzyna to mieszanka kilku uszlachetniaczy benzyny z dodatkiem wyskokooaktanowej benzynki, a czym większa ilość aktanów w naszej benzynce to mniejsze "spalanie stukowe" w naszych silnikach.
  
 
Cytat:
2003-10-21 14:28:10, CarinaGTI pisze:
...a po 4.30 za literek to nie bede juz tankowal hehe



Będziesz, jak tylko wejdziemy do Unii
A euro będzie po 5,30 zł.
  
 
Paliwo jest dobre, ale jedna o wiele droższe niż nie-shellowe.
I to jest podstawowa wada tej benzyny
  
 
Carina GTi Turbo - Intercooler:
może zalej jak będziesz miał praktycznie pusty bak - i wteduy porównaj?
u mnie była różnica -efekty pozytywne takie same jak u Mandes'a
  
 
Ja zauwazyłem różnice dopiero po wyjeżdzeniu jakiś 2,3 baków paliwa, widać mój układ był mocno zabrudzony.
  
 
Cytat:
2003-10-21 15:04:06, Iceman pisze:
Ja zauwazyłem różnice dopiero po wyjeżdzeniu jakiś 2,3 baków paliwa, widać mój układ był mocno zabrudzony.


I potwierdzasz wzrost mocy, dynamiki i kultury pracy jednostki napędowej?
W motorze kiedyś testowano paliwo V-Power, pamiętam, że w podsumowaniu podano, iż dużą różnicę można odczuć w autach starszych, o znacznych przebiefgach, w których ilość zanieczyszczeń, które V-Power usuwa, jest znaczna. Znaczyłoby to, że tankowanie do nowego auta jest bez sensu
  
 
z tego co widzę to jest duży rozstrzał opinii. ja w każdym razie wiem, że jest inne i to odczuwam. i tyle. kończę na dziś, bo chyba rekordową ilość postów natrzaskałem (Jackal - jak dla mnie!)