PROŚBA O RADE (kat out)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
samochod CarinaGTI wywalilem kata i miedzy 2800- 3500 obr/min
wystepuje delikatne metaliczny odglosik jak dodaje gazu jeduynie [przy puszczeniu gazu obojetnie przy jakich obrotach nie am tego, troche denerwujacy przyznaje, wywalilem z kata wszystko co sie dalo nic nie zostalo w srodku, od spodu kat ma otwory jest ich chyba z 20-30(nie liczylem) co mozna z tym zadzialac???
1. wstawic rurke i wywalic imitacje kata???
2. wstawic strumiennice jakas łuskową dla efektu delikatnego basu a nie dla mocy??
3. ......... ?? cos ejzscze mozna zrobic??? dzieki z gory za info
P.S. pewenie temat byl juz byc moze walkowany, ale denerwuje mnie to an maxa!!!
  
 
Mozesz wstawic strumiennice, albo rurke ... ale musisz pamietac ze zmienisz warunki pracy silnika i nie koniecznie musi to dobrze na niego wplynac ... zeby sie przekonac powinienes pojechac na hamownie i sprawdzic przed i po ...

a przydzwiek prawdopodobnie bierze sie ze zbyt rozprezonego ukladu wylotowego ... jakies dodatkowe nie koniecznie potrzebne zawirowanie sie tworzy i efekt gotowy ...

Powodzenia
  
 
Ja mam strumiennice zamiast kata i rure zamiast srodkowego tłumika i tez mam metaliczny dzwięk..jest on normalny przy tego typu zastosowaniach i zabawach z wydechem...
  
 
Cytat:
2003-10-21 13:32:15, Ambrozy pisze:
Ja mam strumiennice zamiast kata i rure zamiast srodkowego tłumika i tez mam metaliczny dzwięk..jest on normalny przy tego typu zastosowaniach i zabawach z wydechem...



Ambro - u ciebie to nie jest dzwiek tylko ryk
Chyba ze sie cos zmienilo od Wilgi.
  
 
Osiągów nie pogorszysz. Dziwek sie zmieni jak wstawisz rure do środka, pusty kat potrafi strasznie brzeczeć.
  
 
Będziesz w czwartek to sie przejedziemy ...

od 4000 tyś przygasa wydech i wchodzi metaliczny dzwięk
  
 
czy to prawda że kat. siępo wielkich przebiegach "zapycha" jakimś syfem (wynik spalin itd.) i jest przymulony? jeśli tak to czy oznacza to że jak ja swoim mam zrobione prawie 200.000 to warto wymienić kat. na nowy? nie mówię tu o kosztach bo pytam tylko teoretycznie...
  
 
Koszta jakie są to niewiem ..ale to prawda ze kat sie zapycha i wtedy wypadało by go zmienic...
  
 
Kat sie zapycha w warunkach normalnych po około 150 tyś w naszych warunkach ( kiepskie paliwo) może nawet wcześniej.
  
 
czyli co, zmieniać????
  
 
Hmm ja jeszce w zadnym aucie nie zmienialem kata jak jzu to srodek out , dzieki za rade chlopaki
  
 
Jak mi się skończy gwarancja to się do Was zgłoszę
  
 
Cytat:
2003-10-21 14:07:35, MaciekB pisze:
czyli co, zmieniać????


Zmieniac jak zmieniać wywalic jak można i sprawdzić ile dało
  
 
Iceman - oj dałoby mi ... po dupie - mam czujki przed i za katem, więc raczej nie poszaleję....
bo zgaduję że co zyskam (mniejsze restrykcje = więcej toksycznych spalin) to mi ECU wszystko zweryfikuje i... kicha
no i nie chcę truć środowiska bardziej niz teraz.
  
 
Maciek ... ECU Ci zglupieje bo nie bedzie mial wogule prawidlowego odczytu z sond ...
  
 
wiem! i dlatego się go nie dotykam, choć przypuszczenie że jest "przymulony" baaardzo korci by to naprawić