Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OmesiaK Omega A 2.0i Diamant Białystok | 2003-10-22 09:46:19 witam
Czy ktos z was mial juz taki problem. na pierwszym biegu szybkosci wycieraczki zacinaja sie i nie chca rowniez wracac. Na szybszych biegach predkosci wszystko jes tok. Co to moze byc. Silniczki padaja, czy moze inne badziewie. Z gory dzieki za pomocne posty |
Leon-Z Omega A Caravan Chorzów | 2004-03-12 07:58:26 Od zeszłego tygodnia mam to samo stawiałem na przekaźnik teraz jestem pewny że to jest to ![]() |
![]() Maciey BMW 730i Słupsk | 2004-03-13 22:42:53 hehe mam to samo ale mi to nie przeszkadza i poki co nie wymieniam ![]() pozdrawiam |
rw12 MV6 lodz | 2004-10-05 08:25:34 wzialem sie za malowanie ramion wycieraczek i jak juz je odkrecilem to stwierdzilem, ze wymontuje caly mechanizm razem z silniczkiem aby go przeczyscic i posmarowac. jest troche z tym roboty. okazalo sie ze jeden z dwoch trzpni do ktorych sa przykrecone ramiona wycieraczek strasznie ciezko sie obraca. wybilem go (nie robic tego bezposrednio mlotkiem na trzpien bo sie zniszczy gwint tylko przez jakas stara srube) wyczyscilem paierem sciernym i posmarowalem. wszystko poskrecalem, ramiona polakierowalem sprayem z puszeczki i teraz wszystko dziala cichutko i szybko. dlaczego pisze bo to tez jest przyczyna tego ze wycieraczki wolno pracuja.
robert [ wiadomość edytowana przez: rw12 dnia 2004-10-05 16:15:37 ] |
rw12 MV6 lodz | 2004-10-05 23:55:09 macka:
przeczytaj moj post nizej i zrob tak jak to opisalem. jestem przekonany, ze to jest wina tego trzpienia bo sie zatarl stawia opr stad ta skokowa praca wycieraczki. tym bardziej, ze to tylna a wiadomo, ze przez zawirowanie powietrza podczas jazdy bardzo sie brudzi. rozbieraj, oczysc, posmaruj i bedzie po sprawie. |
omegafan LOB SYMPATYK Omega włocławek | 2004-10-29 16:27:22 u mnie na pierwszym poziomie jak wracają to przekaźnik zgrzyta-tnie sie wycieraczka.....rozebrałem przekaźnik troche przeczyściłem i byo dobrze jakieś 5 min a później to jeszcze gorzej ![]() nowy przekaźnik kosztuje z 80zł ![]() pozdr |
rw12 MV6 lodz | 2004-10-29 19:27:57 ludzie czy wy qrfa musicie sobie utrudniac zycie.
napisalem nizej, ze rozwiazaniem jest przeczyszczenie tych trzpieni do ktorych sa przykrecone ramiona wycieraczek. troche czasu, pracy i smaru i po problemie. nie przekaznik. te trzepienie sa uszczelnione w srodku takim gumowym orinkiem i jak on przestanie byc szczelny to cala wilgoc sie tam dostaje i sie zacieraja. mialem ten problem, rozwiazalem go i opisalem. korzystajcie z tego. |
omegafan LOB SYMPATYK Omega włocławek | 2004-10-29 19:44:08 ja to co ty pisałeś to robiłem rok temu, pół roku temu i nawet tydzień temu..........lookam na to sparuje i takie tam........u mnei to wyraźnie chałąsuje przekaźnik-on jest już zwalony
podr |
rw12 MV6 lodz | 2004-10-30 10:20:07 wymien ten gumowy oring i nie bedziesz robil tego raz w miesiacu. ja u siebie nasmarowalem jakies 3 m-ce temu i mam spokoj. |
![]() Thomi Opel Omega A Warszawa | 2004-10-30 12:06:02 Ostatnio naprawiałem identyczne objawy w Astrze 95 rok.. Nie wiem czy w omedze jest podobny silniczek ale w Astrze okazało się że w silniczku ułamała się blaszka która daje informację do przekaźnika o położeniu wycieraczek.. Tak zwany „czujnik krańcowy” W przypadku Astry konieczna okazała się wymiana silnika.. Diagnoza zatartych trzpieni wycieraczek jest bardzo prosta.. albo mechanizm chodzi swobodnie albo nie ![]() |
![]() starwind Omega B kombi Malbork | 2008-07-19 20:17:07
Jam mam podobny przypadek Postanowiłem więc sprawdzić styki (bo padało ![]() ![]() |