| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piotr-ek | 2003-10-22 20:35:51 No... zacząć od zdjęcia boczka drzwi. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-10-22 20:36:59 Przetarte kable w gumowym prowadzeniu = slupek - drzwi |
wrolo espero 1.5 GLX Wrocław | 2003-10-22 20:55:48 Wielkie dzięki - wiem już zatem co czeka mnie w ten pierwszy mroźny weekend we Wrocławiu.
Pozdr., wrolo |
Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2003-10-22 21:20:59 Tak Zoltar ma rację. Ja miałem to samo po drugiej stronie. Nie warto kupować nowej wiązki. Wystarczy trochę wprawnej reki i lutownica - powodzenia |
Lee GF8 Katowice | 2003-11-12 19:05:18 a ja mam tez problem z centala:
od kierowcy dowodzacy "dzyngiel" jakos sie wyruchał i teraz sam sie zamyka nakazujac reszcie dzyngli to samo! juz nie raz mialem: primo: wlaczony silnik sequndo: samowolkę dzyngla po trzecie: ja na zewnatrz! i to jest problem... wiec WROLO nie zalamuj sie masz pelen komfort! |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-11-12 19:51:45 Lee to może być wina kabli |
Martinezzz Focus II Radom / Warszawa | 2003-11-12 20:55:10 Lee: bardzo mnie interesuje dalsza część twojej historii |
Lee GF8 Katowice | 2003-11-13 11:17:34 Diagnoza DZYNGLA:
plastykowy dzyngiel jest na ~20cm druciku, drut ten jest na blaszce z wycietym otworem w ksztalcie fasolki. To ona jest winna! Fasolka sie powiekszyla i nie zawsze zamek zatrzaskuje sie jak powinien. Jak pomoc DZYNGLOWI? Wymiana blaszki z fasolka... teraz szukam ale w sklepach cichosza.. jak bede w Katowicach to wybiore sie do znajomych w ASO. |
HenBas Klubowy Weteran Ford Focus 1,6; Astr ... Chorzów | 2003-11-30 14:19:59 Wrolo, przekażnik centralnego zamka znajduje się po prawej stronie kabiny, w skrzynce przy nogach pasażera.
Może on być umocowany obok komputera lub pod nim (to takie czarne pudełeczko o wym. ok. 7x3x4 cm). Prawdopodobnie większość opisanych przez Was sytuacji dotyczy właśnie tego ustrojstwa Ja wymieniłem go w ub roku i mam na razie spokój z centralnym. W oryginale przekaźnik ma dwie cewki sterujace - u mnie jedna była na tyle "słaba", że czasem nie dawała tyle prądu, ile trzeba do ruszenia siłownika(ów) |