Jak w 2.0 wpiac reduktor ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jadac wczoraj do szkoly zamarzl mi reduktor jak stanolem to widzialem ze cos mi cieklo z pod auta.Przelaczylem na benzynke i pojechalem na stacje benzynowa
tam probowalem odpowietrzyc reduktor ale w rurce gornej od reduktora woogle wody nie bylo tak no to wlozylem ja zatankowalem paliwo i pojechalem do szkoly bacznie obserwuja wskazowke tempratury.PO szkole patrze pod autem sucho.Wrocilem do do domu na paliwie i od razu pojechalem do garazu sprawe obadac.po przyjezdzie redukyor byl juz cieply a miejsca z kad cieklo nie moglem znalesc.SPostrzeglem ze reduktor mam wpiety od razu do nagrzewnicy.Druga rurka biegnie tej dlugiej rurki wzdloz walka wydechowego.Czy to jest dobra kombinacja ?
  
 
Jeżeli wcześniej wszystko działało bez zarzutu to powinno być dobrze podpięte. Co do wycieku to sprawdź dobrze pompę wody. Ona potrafi czasami ciec a czasami nie.
  
 
wyciek byl z tylu silnika
lecialo po (skrzyi) obudowie sprzegla
a skad ?? to nie mam pojecia
dzis jak zajechalem pod szkole zagladnalem pod auto
cos kapalo
tylko teraz trudni powiedziec w taka pogode czy to z mojego auta..
ale ogolnie to pokapie troche na poczatkuu
a pozniej przestaje...
jutro skontroluje plyn w chlodnicy
powinno wyjsc jak cos naprawde spiernicza :>
  
 
Jeżeli to rzeczywiście 2.0, to sprawdź czy nie pękła Ci gdzieś ta miedziana rurka biegnąca wzdłuż silnika nad kolektorem wydechowym.

Reduktor powinien być wpięty do układu tak jak ssanie oryginalnych gaźników 2.0. Jeden przewód do tej miedzianej rurki, a drugi do króćca na kolektorze ssącym.
  
 
mozliwe ze pekla :// bo caly silnik jest tam mokry :/
Jeden przewod mam dobrze wpiety do miedzianej rurki
a drugi prosto do nagrzewnicy ;/ a to trzeba zmienic ...
  
 
Cytat:
Reduktor powinien być wpięty do układu tak jak ssanie oryginalnych gaźników 2.0. Jeden przewód do tej miedzianej rurki, a drugi do króćca na kolektorze ssącym.



A co z wyjściem na głowicy.
Nie jestem pewien ale chyba to tam powinien być wpięty reduktor. Na kolektorze ssącym ten króciec ma mniejszą średnicę.
  
 
Czy w 2.0 jest podgrzewany kolektor? Jeśli tak to tam chyba najprościej. Widziałem jak montują to w 1.5/1.6. Ucinają przy końcu króćca oryginalną rurke. dzięki temu króciec staje sie grubszy i można założyć nań rurkę o większej średnicy - odpowiadającą wejściom w parowniku. Po prostu parownik wpiąć w podgrzewanie kolektora. Pod nagrzewnice - niby można, ale to osłabia jej działanie.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
W seryjnym 1.6 miałem reduktor wpięty na wej/wyj z nagrzewnicy. W 2.0 mam zamiar zrobić dokładnie tak samo. Przewody wpięte jeden na króciec przy pompie a drugi na króciec w głowicy.