MotoNews.pl
8 Fiat ritmo abarth??? (29159/0)
  

Fiat ritmo abarth???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chlopaki co o tym sadzicie kolo mojej szkoly czasami stoi ritmo z orginalnymi znaczkami abarth specjalnie sie przyjrzalem to nie te znaczki co mozna spotkac w sklepach moje pytanko to czy istnial taki fiacik aha to ritmo ma chyba 175KONIKOW BO MA NAPIS RITMO175CO O TYM SADZICIE
  
 
jeszcze jedno jak bede mial klamerke( narazie kuzyn porzyczyl) to zrobie zdiecia i zarzuce na forum
  
 
Były Ritmo Abarth, początkowo 125 TC, później 130 TC. Oznaczenia liczbowe wskazywały moc silnika w KM. Nie było nigdy natomiast Abarth'a 175 KM. Coś pomyliłeś (pewnie 2 z 7).
  
 
byl tez ritmo abarth o pojemnosci 1500 z silnikiem ohc, GR4, ale powstalo tylko 6 sztuk jako fabryczna rajdowka fiat-a.
  
 
Tak, na IDF'ach Webera, potem chyba jeszcze na Kugelfischerze, ale to były auta do sportu, natomiast ja miałem na myśli wersje cywilne.
  
 
No i chyba był jeszcze Ritmo Abarth 105 TC - tyle że ten miał 1.6 DOHC pod machą , Ritmo Abarthy można spotkać tu i ówdzie , zdażają się nawet i dobrym stanie , , w wersji 130 TC naprawde nieźle wymiata na 2.0 DOHC z podwójnymi gaźniczkami.
  
 
NIE!! 105 TC nie byl abarthem!! powtarzam, tylko 125 i 130 TC to byly abarthy.....
  
 
Tak jak wcześniej pisali były 125TC i 130TC , taką furą można dużo droższe i nowsze auta objechac ale o taką fure w dobrym stanie ciężko (ciężko znaleźć , sam bym taką kupił)
  
 
faktycznie ciezko o ritmo w wersji abarth.... wogole ciezko znalesc , a juz w dobrym stanie to sie nie da niestety.... auta te byly poprostu katowane od nowosci i po 20 latach karoserie sie rozlaza a do tego dochodzi korozja ktora nie wiem czemu ale lubi szczegolnie ritmo zposrod modeli fiata moj 125 tc byl tak zgnity i zakatowany ze z 5 mocowan silnika i skrzyni 2 doslownie odpadly!!!! auto mialo zero geometrii karoserii klapa i drzwi sie nie domykaly, zarzucalo w czasie jazdy tylny amortyzator oderwal sie od karoserii z kawalkiem nadkola , czuc bylo jak silnik "lata" pod maska w trakcie ostatniej jazdy mojego abartha na zlom pekl prog w miejscu gdzie slupek srodkowy wchodzi do progu... ledwo dojechalem na zlom z pofalowanym dachem.... potem dwa dni rozkrecania i nie ma juz abartha... czesci sprzedale lub wykorzystane do 128 coupe... zostaly tylko rejestracje tabliczka znamionowa i emblematy.... szkoda... 125 tc produkowano tylko 10 miesiecy... no ale mojego egzeplarza poprostu nie bylo sensu remontowac.
  
 
W Krakowie jest ritmo abarth 125tc o ile to prawda. Przyjezdza na kreciołki KR Rally. Na kolektorze ssącym ma napis abarth , choć widząć to zdziwiłem się gdyż myślałem że ritmo abarth bylo na gaznikach typu DCOE a nie na "zwykłym" weberze.
  
 
Koniu mowisz o tym czarno bialym laciatym ritmo ? jakies rok temu bylo to autko do sprzedania na slasku chyba, cena byla chyba kolo 5000? nie pamietam, w kazdym razie ten bialo czarny to ritmo 125 tc ktory byl fabrycznie na 1 gazniku i mial tak jak zaobserwowales na kolektorze{miedzy innymi} napis abarth. 130 tc byl na poziomych solexach najczesciej ale takze na weberach dcoe
  
 
ps:
jest jeszcze jeden 125 tc abarth w krakowie, a w zasadzie resztki.... na zlomie kolo gieldy samochodowej w hucie sa jeszcze szczatki mojego 125 tc ...drzwi , zderzaki chyba i klapy.... tam zakonczyl zywot swoj.
  
 
Cytat:
2003-10-29 23:45:19, Bart128 pisze:
ps:
jest jeszcze jeden 125 tc abarth w krakowie, a w zasadzie resztki.... na zlomie kolo gieldy samochodowej w hucie sa jeszcze szczatki mojego 125 tc ...drzwi , zderzaki chyba i klapy.... tam zakonczyl zywot swoj.


taki niebieski?
  
 
Ten ritmiak o którym pisał Koniu został przygotowany do rajdów chyba przez grupę RAJDAP, startował raz w rajdzie Cieszyńskiej Barbórki (PPZM). Później jeździł w KJSach na Śląsku i został sprzedany przez mojego znajomego właśnie do Krakowa. O ile dobrze pamietam to za 4,5 tys zł. W sumie fajne auto za małe pieniądze. Ale jest to taka skarbonka w zasadzie...
  
 
nie Rino, ten nibieski to wersja 75cl... moj byl czarny, jego resztki{drzwi klapy} stoja oparte o sciane pomiedzy drzwiami i innymi czesciami z aut tam rozebranych, zderzaki chyba tez... reszta pocieta juz aha chyba jeszcze szyby zostawili bo byly ladne przyciemnione fabrycznie na bursztynowo.
  
 
Tak apropo's Ritmo...opalca sie
Ritmo
  
 
Do tego Ritmo laciatego to przymierzalem sie dwa razy. Najpierw chcialem go kupic od chlopakow co nim startowali w Cieszynce, pozniej od tego goscia co jezdzil nim w KJSach. W miedzyczasie kupilem puga 205 1.9. Moj pug to tez byla "skarbonka" ale chyba z ritmo byloby jeszcze gorzej... Moje doswiadczenia z klasy pow. 1600 w KJSach sklonily mnie do zakupu 127... Przynajmniej jest z kim sie scigac a stac mnie na wyremontowanie auta. A to Ritmo co Satiz podeslal tez fajne...
  
 
Yeap, to ritmo laciate czesto stoi na zabincu w krakowie Ja bym kupil lusterko do ritmosa (od pasazera) i zderzak z wycieciem na tablice na dole ale nie moge tego dostac w krakowie :/
  
 
ritmo łaciate jest użytkownika tego forum Kavon-junior


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2003-10-31 07:34:39 ]
  
 
Już gdzieś na forum pisałem, że u nas po 3mieście śmiga ritmo jeżdżące w kjs'ach!! Wymiata jak poj...ne!! Faktem jest, że silnik 2.0dohc i dwa gaźniki solex'a ma. Poprostu miodzio!! Jak wywołam i zeskanuje zdjęcie to wkleję na forum!!