Ktory wybrac

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie.Pisze do Was z Klubu Espero.Posiadam takowy samochod ale niestety mozliwe ze bede musial sie z nim rozstac i przesiasc sie do Poloneza.Szukam takiego za ok 5500 ale interesuje mnie z silnikiem 1.4.Waszym zdanie to dobry poimysl na zakup poldasa z takim silnikiem?Dodam ze jestem troszke mechanikiem i wiele robie sam.Prosze Was o jakies rady-czy samochod z '94-'95r bedzie jeszcze dobry?

Postaraj sie dorwać model z heblami lucasa. to coś około 1995.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."

dzieki OLO a co do silnika-1.4 z gazem z '94 roku-przebieg ok 100tys, nie wiem jeszcze w jakim stanie bedzie dobrym wyjsciem?jezeli bedzie dobry to warto kupic 1.4, jak z awaryjnoscia takiego silnika, ceny czesci ?

Poczytaj
TUTAJ i TUTAJ

super juz wiem wszystko, jezeli bede zmuszony przesiasc sie z Espero do Poloneza to bedzie to wlasnie 1.4! teraz zaczne poszukiwania i mam nadzieje ze jakiegos znajde w miare dobrego, jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam

Powodzenia w naprawach....

bezpieczniej dla twojej kieszeni bedzie, jesli kupisz gli.

Cytat:
2003-11-01 11:50:03, pagan pisze:
bezpieczniej dla twojej kieszeni bedzie, jesli kupisz gli.

Jak trafi na dobrego rovera to nie będzie zaglądał pod maskę.W innym przypadku jego kieszeń będzie narażona na niemałe wydatki

Ja tam od marca tego roku mam 1.4-wprawdzie silnik był w stanie przedzawałowym (arturw wie coś o tym) ale z pomocą zaprzyjaźnionego kumpla mechanika i czterech dni na warsztacie oraz około 1000zł wykonałem generalkę tego motoru. Do dziś zrobiłem niewiele bo około 20tyś-powiem jedno dbać o olej,lepiej mieć tak 3/4 stanu-bo to motor wrażliwy na przegrzanie.Pamiętać trzeba o wymianach filtrów na czas.Odwdzięczy się za to dobrą i bezawaryjną pracą-przynajmniej ja nie miałem problemów.

Cytat:
2003-10-31 21:52:00, Petersen pisze: