Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-11-05 18:41:37 mam oto takie pytanie mam przełaczniki pod kierownicą takie jak w el mam dwie pozycje ale tylko jedną prękośc wycierałek , otóż chodzi mi o to co trzeba dokupić bądz przerobic aby był program wolny i szybki ???
robił ktos juz takie rzeczy ??? |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-11-05 19:31:40 W dawnych czasach można było coś takiego kupić,taki modulator szybkości wycieraczek.Zwykłe pokrętło działające na zasadzie opornika |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-11-05 19:56:40 a ja dalej nie wiem jak to mozna przerobić ![]() |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-11-05 20:02:18 Nic trudnego.
Kabel zasilajacy silnik jak masz. W jego np polowie dajesz regulator . Dosc proste. Ja sie nie moge doo teraz przyzwyczaic ze tylko jedna predkosc pracy ...... |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-11-05 22:15:51 ale łukaszowi chyba chodziło o to, co zrobić, by były 2 tryby pracy wycieraczek:
-non-stop -jedno machnięcie raz na jakiś czas a jeśli nie chodziło mu o to, to mnie to ciekawi ![]() sterowane jest to odpowiednią pozycją "wajchy" od wycieraczek (ma 3 pozycje: off,I,II) [ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2003-11-05 22:40:40 ] |
![]() Koxx Krowie Place Dolne | 2003-11-06 07:39:21 A wie ktoś przy okazji jak przerobić napęd wycieraczek, żeby był bardzo szybki? Tak jak w samochodzie rajdowym? Czego się czepić: tych wszystkich dźwigienek, elektryki, czy może wymienić cały napęd? |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-11-06 08:18:58
dokładnie chodzi mi o tryb pracy wolno szybko i widze że nikt nie umie na ten temat nic powiedzieć ![]() |
![]() DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-11-06 10:06:35 ja straciłem pierwszy bieg wycieraczki nie wiem co sie stało....został mi tylko szybki ![]() |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2003-11-06 10:31:15 Ja mam dwie szybkości wycieraczek. Niestety nie wiem jak to przerobić, bo już tak miałem. Chętnie udostępniłbym ci auto, żebyś zobaczył co i jak jest zrobione. Ale chyba masz za daleko do mnie ![]() ![]() |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2003-11-06 10:33:14 PS. DamianS jeżeli przestał Ci kierunek odbijać tu chyba możliwość jest tylko jedna ![]() Pozdro |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-11-06 14:12:45 kurcze nie mówcie mi że macie tylko jedną prędkość ![]() |
![]() Simon_126 F&F Sympatyk /F/I/A/T/ CCS Nowy Sącz | 2003-11-06 14:15:36 Popatrzę później do książki o 126p - tam musi to być!, to wieczorem napiszę bo teraz nie mam czasu.
Pozdrawiam |
![]() Simon_126 F&F Sympatyk /F/I/A/T/ CCS Nowy Sącz | 2003-11-06 20:01:03 Może na poszątek sprawdź czy masz takie części które wchodzą w skład zespołu napędu wycieraczki:
- silnik wycieraczki z reduktorem, - przelotka, - wspornik wycieraczki, - dźwignia wykorbiona, - podkładka sprężysta, - nakrętka mocująca dźwignię, - dźwignia napędzająca, - śruba, - podkładka, - sworzeń napędowy, - podkładka, - osłona, - nakrętka, - dźwignia poprzeczna, - podkładka, - sprężyna zabezpeczająca To przepisałem z ksiązki "Naprawa samochodów Fiat 126p" bo w sumie to w niej na ten temat to już nic więcej nie ma poza typowymi niedomaganiami zespołu nap. wycieraczek. Ale we wtorek będę u elektryka to na pewno się dowiem. Ale pytałem teraz mojego ojca i mówił, że to jest tak: Normalnie wycieraczka chodzi szybko (tego co ci brakuje) a w silniczku jest opornik który ją opóźnia (zwalnia) i w takim razie musisz mieć coś w silniczku spierniczone... Ale i tak zapytam we wtorek elektryka ![]() Może ci to co napisałem coś pomoże... pozdrawiam |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-11-07 11:24:43 jestem pelen podziwu jak z takiej pierdolki potraficie zrobic problem na skale swiatowa ![]() chcesz miec tryb pracy wycieraczek w regulowanych przerwach? to zrob tak: 1. musisz miec przlaczniki z 3 pozycjami(off, I i II) z tego co piszesz to taki masz wiec pierwszy krok masz za soba 2. kupujesz na zlomie regulator wycieraczek z poloneza lub DF, koszt ok 5zł 3. bierzesz schemat instalacji DF i obczajasz co gdzie ma byc podlaczane i weryfikujesz to do potrzeb maluszka (kolory kabli) no i za te 5 zł masz 5 (chyba cos kolo tego nie liczylem)predkosci pracy w cyklach przerywanych [ wiadomość edytowana przez: Samael dnia 2003-11-07 11:26:30 ] |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-11-07 15:27:37 kolego to nie problem na skale światową tylko problem którego nie moge rozwiązać za pomocą ksiązek które posiadam bvo nie ma tam poruszonego takiego tematu a docinki w stylu "jestem pelen podziwu jak z takiej pierdolki potraficie zrobic problem na skale swiatowa " zostaw dla siebie __________________AMEN |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-11-07 18:42:36 OK, nie bulwersuj sie tak ![]() |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-11-07 20:46:11 dla mnie nie było to takie proste jeśli literatura mi tego nie wytłumaczyła więc uważam to za problem
dzięki za pomoc ![]() |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-11-07 21:11:32 no nie ma sprawy, pewnie dlatego ze mialem z tym stycznosc to wydawalo mi sie to oczywiste, no ale mam nadzieje ze dojdziesz do celu, dobra jet ksiazka "ELEKTROTECHNIKA W SAMOCHODACH POLSKI FIAT" czy jakos tak fajnie jest wszystko rozrysowane |