Testujemy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj padl pomysl ujednolicenia procedury testowej przyspieszen Bestii, autorstwa Kartosa.

Procedura testowa:
1. Test obejmuje pomiar przyspieszenia 40-150km/h ( przedzial dobrany na dwa biegi 2 i 3 - 2.0 chyba 150 na dwojce pojedzie )
2. Test wykonujemy nastepujaco
- stabilizujemy predkosc na 40km/h
- jednoczesnie z wcisnieciem gazu wlaczamy pomiar czasu
- bieg zmieniamy przy 6500obr/min
- zatrzymujemy pomiar czasu przy 150km/h
3. Prosze nie sciemniac bo zweryfikujemy losowo wyniki na LOB a za sciemnianie witka po siuraku
4. Nie ma tlumaczenia, wszyscy biora udzial . Wyniki testow obowiazkowe. Warunki jeszcze sa dobre a predkosci niskie.
  
 
Moj wynik : 14.1s

Wynik chujowy... w poniedzialem zmieniam kable, swiece i filt paliwa bo juz maja dosc Drugi pomiar w poniedzialek
  
 
Wszyscy, czy prawie wszycy ?
Poza tym chciałbym zobaczyć Omege 2.0 , która leci 150km/h na drugim biegu

Pozdro
Grisza
  
 
150 na trojce rzecz jasna mialo byc !!

Grisza Twoje wyniki rowniez !!

Porownamy z Oma 2.0
  
 
Samochód najlepiej przyśpiesza w zakresie prędkości obr silnika od prędkości max. momentu obrotowego do prędkości max. mocy. 6500 to troszkę za dużo.
  
 
Zrob testy najpierw a pozniej cytuj teorie

Pomiary wykonalem trzy...

zmiana biegow przy 6000 - 15,2s
zmiana biegow przy 6200 ( max moc ) - 14,6s
zmiana biegow przy 6500 - 14,1s

Kartos mial identycznie... przy 6500 najlepszy czas. Przy 4500 w MV6 otwiera sie drugi dolot powietrza. I w tych zakresach 4500-6500 auto zapierdala. A max moment jest sporo nizej. Jak jest w 2.0 to nie wiem bo nie posuwam rozrusznikem

Wiec jak widac teoretycznie jeden umial plywac


[ wiadomość edytowana przez: dramar dnia 2003-11-07 19:03:34 ]
  
 
w .... se wsadźcie te testy.... ja nie mam 6500 na zegarze ale, co może nie dam rady

Pozdrawiam

Robert
  
 
Autobusow nie testujemy
  
 
UWAGA, UWAGA!
Konkurs uważam za otwarty.

OFICJALNY RANKING 40-150


Proszę o wpisy bez kitowania!

[ wiadomość edytowana przez: 108_kartos dnia 2003-11-07 23:18:23 ]
  
 
Czy C20NE poleci 150 na III biegu? Owszem poleci, ale.... tylko na LPG (przynajmniej mój egzemplarz, no chyba że coś mi się pomyliło)
U mnie na 3th gear przy 145km/h mam na 6,5tys. i łapie odcinacz, na LPG kiedyś (z duszą na ramieniu) rozkręciłem do 7tys. (ale na 2nd gear i nie pamiętam niestety ile było na prędkościomierzu). Testowałem już jakiś czas temu i nie robiłem przy tym żadnych pomiarów czasu, wkrótce pomierzę jak się nadarzy okazja.


...rzeźnicy..
(popsujecie se kiedyś coś tymi odcinaczami hyhyhyhy)

darq
  
 
Dzisiaj testowałem maszynkę.

Na LPG i benzynce.

Test na LPG.
Używałem II, III i IV (nie wyciągnę na 3 biegu 150 na LPG)

Test na bezynce.
II i III (150 na III poleci)

Pogoda bezwietrzna, opony 195/65/R15 SNOW (nadmuchane do 2,8 atm.)

Sądzę, żę do tej tabeli można by było dodać kolumnę UWAGI, gdzie wpisywałoby się rozmiar opon inne, mające wpływ na rozpędzanie.

  
 
1. Nie sądziłem, że nie wszystkie Omesie sięgają 150 na III biegu. Sorry Panowie. Czy 140 wystarczy?

2. Zmienię dziś wieczorem system zapisów. Każdy będzie mógł indywidualnie podać przy jakiej prekości zmienił z II na III. Damy dzięki temu również szansę zapisu wszystkim dizelkom i innym Evo-Janki-Autobusom

3. Zapomnaiałem też o gazownikach. Dodam możliwość wyboru czy test był na gazie czy na benzynie (marekcaramba - dzięki za przypomnienie)

4. Dodam też wybór manual/automat oraz sedan/caravan

5. Będą też uwagi.

Póki co wpisujcie się tak jak jest.

OFICJALNY RANKING 40 - 150



[ wiadomość edytowana przez: 108_kartos dnia 2003-11-08 09:16:11 ]
  
 
przy 6500 ręczna zmiana na 3 (aftomat), bo inaczej przełącza wcześniej na 3 ( około 6tyś) , tryb normal bo w trybie S przy 70 jeszcze redukuje na 1
  
 
Jest sobota 8.11.03, 19:15. Ogłaszam przerwę we wpisywaniu się, bo robię zmiany w bazie danych MySQL. O wznowieniu dzialania poinformuję.
  
 
Gotowe. Zpraszam do wpisywania swoich wyników.
  
 
pomiar od 40 na drugim biegu w wypadku automatu jest niedokładny (przy tej prędkości nie można lepiej wcisnąć bo redukuje do 1)

podam prędkości jakie łapie na poszczególnych biegach:
1 - 98
2 - 145
3 < 200, wychodzi z tego że moja 2 to prawie 3 na manualu


[ wiadomość edytowana przez: mega_3 dnia 2003-11-09 10:00:08 ]
  
 
Obawiam się, że 2.0 nie poleci 150 na III biegu. Przy 140km/h miałem 6000rpm.
Robiłem dzisiaj test i wynik jest taki:
od 40 do 140 km/h - 17,4s

uwagi: droga lekko pod górkę, opony 196/65/15 zimowe
autko: moje, czyli Vectra B caravan, X20XEV

Pozdro
Grisza

  
 
Na mnie bedziecie musieli troche poczekac.........
Musze pogrzebac troche przy rozrzadzie. Co by bylo lepiej
  
 
Cytat:
2003-11-09 23:09:34, Grisza75 pisze:
Obawiam się, że 2.0 nie poleci 150 na III biegu. Przy 140km/h miałem 6000rpm...



Grisza, zrób po prostu probe 40-150. Wpisz sie do tabeli, a w uwagach napisz, że to było z wykorzystaniam biegów 2, 3 i 4.
  
 
OK, pod warunkiem, że wszyscy 3-litrowcy (2.5 pewnie też ) będą przy 140km/h zapinać 4 bieg, bo inaczej to takie zestawienie nie ma za bardzo sensu - wiadomo, że zmiana biegu zauważalnie zwiększa czas takiego sprintu.

Pozdro
Grisza