Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Gigant22 125p człuchów | 2002-10-04 12:19:55 ??????????????? Czym to się robi?????????????? Papierem ściernym???????? A kolektor dolotowy???????? powiedzcie!!! |
jaskowisnia Polonez Caro monowtr ... Warszawa - Ursynów, także Łomża | 2002-10-04 12:25:37 Najpierw wymień dolot na bardziej sensowny (może z Caro Plus). |
![]() Soyer FSO POLONEZ 1.6 GLE ... Opole | 2002-10-04 13:26:38 ile taki dolot kosztuje i czy wymaga jakiś duzych nakładów finansowych ? |
![]() Gigant22 125p człuchów | 2002-10-04 13:29:50 ????? wymienić ????? eeeeeeeeeee ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2002-10-04 13:34:48 Bardziej szlifowanie niż polerka... Najlepsze narzędzie to DREMMEL multi, ja używałem wiertarki i giętkiego cięgna. Do tego 2 kpl. kamienie szlifierskich (do wiertarki) i usuwamy wszystkie gwałtowne przejścia, nadlewki i "nietrafiania" kanałów. |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2002-10-04 13:36:56 Z dolotem nic nie pozamieniasz - kolektor jest dostosowany do urządzenia zasilającego (gaźnik, GLI, GLI+, GSI+). Jeśli bedziesz zdejmował głowic to zmień kolektor na rurowy od caro GSI - koszt od 20-50 zł - giełda. Pasuje do każdego CARO. |
![]() Ireq ford capri Mk2 ford ... kraków | 2002-10-04 23:44:19 ..a tak wogóle to wysoki poler ma sens tylko w moejscach największej prędkości przeplywu mieszanki-zawory+zmiana ksztaltu ,okolice gniazda i prowadnicy..gniazdo zaworowe można śmialo rozwiercić o 2mm(ssące) i 1-1.5 (wydech) po dotarciu przylgnia szer.1.5 mm wystarczy w zupełnosci.. ![]() [ wiadomość edytowana przez: Ireq dnia 2002-10-04 23:46:01 ] |
![]() rdt cinquecento nieruchome Radom | 2002-10-05 00:27:51 oki do tych co to robili wiertarka i papierem
Ile czasu wam zeszlo i jakiej grubosci papier czy tak jak pisze yaro_D 120-220 czy ktos jeszcze cos innego proponuje Szlifowanie na mokro czy radzicie na sucho ? |
![]() Ireq ford capri Mk2 ford ... kraków | 2002-10-05 12:59:04 ..polecam dobrej jakosci płótno scierne i na sucho..(maska przeciwpyłowa!) ![]() |
![]() Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2005-02-08 20:19:13 ostatnio od pewnego mechanika ktoremu mialem oddac silnik do robocizny uslyszalem ze po operacji polerowania kanałów nalezałoby używać lepszego paliwa, a jeśli ktoś jeździ na gazie to wogóle nie ma sensu i jest wręcz niewskazane. ![]() |
![]() SKRABER Miłośnik FSO retrospekcja Kraków | 2005-02-08 20:30:19 Ja spotkałem sie tylko z jedną opinią : polerka kanałów dolotowych w normalnie jeżdżonym autku (nie jakiś "racing dancing") nie jest polecana z jednego powodu - w kanale dolotowym paliwo powinno odparowywać jak najlepiej (polerka powoduje jego spływ - nie zatrzymuje sie, nie odparowuje dość dobrze)- sprawa generalnie istotna najbardziej przy rozruchu |
![]() SKRABER Miłośnik FSO retrospekcja Kraków | 2005-02-08 21:03:45
nieprecyzyjnie to ująłem ![]() |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-02-08 21:06:01 Kanałów ssących nie poleruje się "na lustro",tylko wyrównuje niedokładności obróbki,czyli pozostałości po odlewie.
|
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-02-08 23:38:09 Jak to niewskazane? To chyba nie widział fabrycznych niedoróbek i niepasujących do siebie kanałów? Im mniejsze opory tym większe napełnienie. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2005-02-09 09:30:30 Z tym polerowaniem dolotu to są dwie szkoły. Jedni mówią że robić papierem 200 zostawiając poprzeczne rysy do kierunku przelotu (żeby paliwo lepiej odparowywało), a inni robia dolot na lustro. Ja w poprzednim silniku rovera miałem doloty porobione na lustro (na końcu pasta polerska i filcowe końcówki polerskie) i było super. Bardzo ładnie sie wkręcał na wysokie i super pracował na gazie. Fakt - mam wtrysk, a wtryskiwacze są prawie pod zaworami więc raczej nie lał mi po ściankach benzyną. Z drugiej strony jakie paliwo ma tam odparowywać ??? Jak gażnik jest sprawny i rozpyla a nie leje benzynę do kolektora to po co robić rysy ? Może należałoby się przyłozyć do zrobienia gaźnika ? Nie wiem, tu są dwie szkoły polerowania. Z praktyki wiem że polerka na lustro kanałów dolotowych w japońskich silnikach motocyklowych zasilanych gaźnikami przynosi bardzo dobre efekty. I nic sie nie skrapla ani nie zalewa. I wydaje mi sie że zostawianie rys w dolocie jest praktyką stosowaną dla zrównoważenia niedoskonałości układu zasilania-który wlewa benzynę do kolektorów zamiast ją rozpylać jak nalezy. Osobiście- jak mam czas to staram się robić doloty "na lustro". |
automatic | 2005-02-09 10:21:04 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 12:49:57 ] |